Academic Service Professionals & Relatiemanagement
Professionals & Relatiemanagement: Investeer in waardevolle relaties voor groei en succesDe klanten van vandaag zijn cruciaal voor de toekomstige omzet van uw bedrijf. In het praktijkboek Professionals & Relatiemanagement delen verschillende experts hun inzichten over het belang van acquisitie en klantenwerving. Zij benadrukken dat het optimaal bedienen van bestaande klanten en het onderhouden van goede relaties essentiële su... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 38,95 en € 38,95
Productinformatie
Professionals & Relatiemanagement: Investeer in waardevolle relaties voor groei en succes
De klanten van vandaag zijn cruciaal voor de toekomstige omzet van uw bedrijf. In het praktijkboek Professionals & Relatiemanagement delen verschillende experts hun inzichten over het belang van acquisitie en klantenwerving. Zij benadrukken dat het optimaal bedienen van bestaande klanten en het onderhouden van goede relaties essentiële succesfactoren zijn. Maar hoe begint u hiermee?
Durven kiezen: Focus op waardevolle klanten
Voordat u kostbare tijd, geld en energie in uw relaties investeert, is het van belang om te bepalen welke klanten de meeste waarde voor uw bedrijf creëren. Dit vereist dat u durft te kiezen. Alleen dan kan relatiemanagement een investering zijn die daadwerkelijk vruchten afwerpt.
Groeien door systematisch relatiemanagement
Professionals & Relatiemanagement biedt u praktische adviezen om systematisch relaties op te bouwen, verder te ontwikkelen en van uw klanten ambassadeurs voor uw bedrijf te maken. Dit boek behandelt diverse belangrijke thema's, waaronder:
- Waarom relatiemanagement dé uitgelezen acquisitiestrategie is;
- Hoe u kunt bepalen welke relaties waardevol zijn voor uw bedrijf;
- Welke activiteiten bijdragen aan effectief relatiemanagement;
- Hoe u de kans op loyaliteit en meerwerk bij bestaande klanten vergroot;
- De cruciale rol van professionals in het succes van relatiemanagement;
- Hoe u investeringen in relatiemanagement kunt rechtvaardigen;
- De organisatorische consequenties van het kiezen voor bepaalde klanten;
- Wat het werken met markt- en accountplannen u oplevert.
Van professionals tot managers: Een strategische aanpak voor alle verantwoordelijken
Professionals & Relatiemanagement is geschreven voor professionals die naast hun vakinhoudelijke expertise ook verantwoordelijk zijn voor klanten en die graag een meer planmatige aanpak van relatiemanagement willen hanteren. Daarnaast biedt het boek ook waardevolle inzichten voor managers die op zoek zijn naar een bureaubrede strategische aanpak voor het managen van relaties. Door te focussen op kernbegrippen zoals marketing, relatiemanagement, klantgerichtheid, professionele ontwikkeling, advisering en acquisitie, wordt dit boek een onmisbare gids voor het laten groeien en bloeien van uw bedrijf.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | 23 x 15 x 1 cm |
Afmetingen | Afmeting: 23 x 15 x 1 cm |
Gewicht | 272 g |
Overig
Aantal pagina's | 168 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Druk | 1 |
Illustraties | |
Studieboek | |
Taal | Nederlands |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | augustus 2010 |
Algemeen
EAN | 9789052618258 |
---|---|
Merk | Academic Service |