Academic Service Identiteit & Imago
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Een praktisch handboek voor succesvolle corporate communicatieBedrijven zijn zich steeds meer bewust van het belang van zowel interne als externe communicatie voor het succes van hun organisatie. Dit heeft geleid tot een groeiende vraag naar communicatiemanagers die kunnen aantonen hoe hun werk waarde toevoegt. In het boek "Identiteit en Imago" krijgt u concrete handvatten en technieken aangereikt om professionele corporate c... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de en
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Een praktisch handboek voor succesvolle corporate communicatie
Bedrijven zijn zich steeds meer bewust van het belang van zowel interne als externe communicatie voor het succes van hun organisatie. Dit heeft geleid tot een groeiende vraag naar communicatiemanagers die kunnen aantonen hoe hun werk waarde toevoegt. In het boek "Identiteit en Imago" krijgt u concrete handvatten en technieken aangereikt om professionele corporate communicatie succesvol uit te voeren en de resultaten meetbaar te maken.
Een complete en herziene editie
"Identiteit en Imago" is een toonaangevend standaardwerk op het gebied van corporate communicatie. Deze vierde editie is volledig geactualiseerd met de nieuwste academische theorieën en praktijkervaringen. Het boek behandelt verschillende belangrijke onderwerpen, waaronder organisatie-identiteit, organisatiereputatie, het corporate merk, story-telling en de organisatie van communicatie.
Geschreven door experts in het vakgebied
Auteur Cees van Riel is een hoogleraar Corporate Communication verbonden aan de Rotterdam School of Management, Erasmus University. Hij is verantwoordelijk voor het International Master of Corporate Communication Programma en leidt samen met Charles Fombrun van de Stern Business School het wereldwijd opererende Reputation Institute in New York. Met hun uitgebreide kennis en ervaring bieden zij een waardevol perspectief op het gebied van corporate communicatie.
Verdieping met casestudies en reflectievragen
Om de stof verder te verdiepen, bevat het boek "Identiteit en Imago" een scala aan casestudies en reflectievragen aan het einde van elk hoofdstuk. Zo kunt u de theorie direct toepassen op praktijksituaties en uw begrip van corporate communicatie versterken.
Met "Identiteit en Imago" heeft u een essentieel instrument in handen om corporate communicatie naar een hoger niveau te tillen en de toegevoegde waarde ervan aan te tonen. Dit boek is een must-read voor communicatiemanagers en professionals die willen excelleren in hun vakgebied.Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 26 x 20 x 1,9 cm |
Gewicht | 727 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 326 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 4 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | juli 2010 |
Algemeen
EAN | 9789052617640 |
---|---|
Merk | Academic Service |