Academic Service Authenticiteit
Ontdek de kracht van authenticiteitHet is de paradox van de huidige beleveniseconomie: hoe gekunstelder de wereld wordt, hoe meer consumenten échte dingen willen - dingen die pakkend, persoonlijk en, bovenal, authentiek zijn. Wanneer uw aanbod als niet-authentiek wordt bestempeld, loopt u het risico omzet te verliezen. Maar maakt u zich geen zorgen, wij hebben een oplossing voor u.Authenticiteit: de sleutel tot succesGilmo... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 38,99 en € 44,50
Productinformatie
Ontdek de kracht van authenticiteit
Het is de paradox van de huidige beleveniseconomie: hoe gekunstelder de wereld wordt, hoe meer consumenten échte dingen willen - dingen die pakkend, persoonlijk en, bovenal, authentiek zijn. Wanneer uw aanbod als niet-authentiek wordt bestempeld, loopt u het risico omzet te verliezen. Maar maakt u zich geen zorgen, wij hebben een oplossing voor u.
Authenticiteit: de sleutel tot succes
Gilmore en Pine, auteurs van de baanbrekende bestseller De beleveniseconomie, leggen uit dat beschikbaarheid, prijsstelling en kwaliteit niet langer voldoende zijn. Consumenten van vandaag de dag zoeken naar authenticiteit, ongeacht wat ze kopen. Als u in staat bent om aan deze hang naar authenticiteit te voldoen, heeft u toegang tot de harten, hoofden en portemonnees van uw klanten.
Praktische managementtools
In ons boek Authenticiteit onderzoeken we op allerlei terreinen hoe succesvolle ondernemingen zich identificeren met het zelfbeeld en de wensen van hun klanten. Met behulp van nieuwe tools, waaronder de echt/nep-matrix, kunt u een inschatting maken van de vermeende authenticiteit van uw bedrijf of product. Daarnaast bieden we u praktische managementtools om op nieuwe manieren echtheid te communiceren en specifieke strategieën te implementeren.
Achtergrond van de auteurs
James H. Gilmore en B. Joseph Pine II zijn medeoprichters van Strategic Horizons LLP, een denkstudio die bedrijven helpt om nieuwe manieren te bedenken om waarde toe te voegen. Naast hun bestseller De beleveniseconomie hebben Gilmore en Pine als redacteuren meegewerkt aan Markets of One en hebben ze geschreven voor de Harvard Business Review.
Wat anderen zeggen over Authenticiteit
"Wie dit boek na de laatste bladzijde dichtslaat zonder één bruikbaar idee voor de eigen onderneming, heeft te haastig gelezen." - Management Scope
"Authenticiteit is een waardige opvolger van The Experience Economy. Een aanrader voor iedereen die zich met marketing, communicatie en consumentengedrag bezighoudt." - Het Financieele Dagblad
Haal nu het boek Authenticiteit in huis en ontdek de kracht van authenticiteit voor uw bedrijf en producten.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24 x 17 x 1,8 cm |
Gewicht | 571 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 336 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | |
Originele Titel | What Consumers Really Want |
Studieboek | |
Taal | Nederlands |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | januari 2010 |
Vertaald door |
Algemeen
EAN | 9789052617374 |
---|---|
Merk | Academic Service |