Academic Service We-think
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
We-think: De Nieuwe Ethiek van Creativiteit en ParticipatieWelkom in het tijdperk van We-think, waarin delen het nieuwe hebben is geworden. Geïnspireerd door het succes van platforms zoals YouTube, LinkedIn en Wikipedia, beschrijft dit boek de ongekende golf van creativiteit en vernieuwing die voortkomt uit massaparticipatie. Het We-think-tijdperk heeft een revolutionaire impact op de manier waarop we ons leven, onze maatscha... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 44,50 en € 44,50
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
We-think: De Nieuwe Ethiek van Creativiteit en Participatie
Welkom in het tijdperk van We-think, waarin delen het nieuwe hebben is geworden. Geïnspireerd door het succes van platforms zoals YouTube, LinkedIn en Wikipedia, beschrijft dit boek de ongekende golf van creativiteit en vernieuwing die voortkomt uit massaparticipatie. Het We-think-tijdperk heeft een revolutionaire impact op de manier waarop we ons leven, onze maatschappij en onze organisaties inrichten.
Massaconsumptie zoals we die kennen, heeft haar langste tijd gehad. Klanten van vandaag zijn niet langer passieve consumenten, maar willen actief deelnemen. In het We-think-tijdperk geldt het motto: wij denken dus wij bestaan. Dit boek biedt een fascinerende inkijk in hoe u het maximale uit We-think kunt halen, zowel voor uzelf als voor uw organisatie.
We-think is het resultaat van een grensverleggend online-experiment, waarbij honderden mensen over de hele wereld betrokken waren. Charles Leadbeater, een vooraanstaande autoriteit op het gebied van creativiteit en innovatie, neemt u mee op een inspirerende reis en deelt zijn inzichten en adviezen. Hij heeft internationaal bekende bedrijven, steden en regeringen geadviseerd en stond jarenlang aan de zijde van Tony Blair.
Of u nu een scepticus bent of een gepassioneerde fan, We-think is verplichte kost voor iedereen die wil begrijpen of het web werkelijk zo machtig is als wordt beweerd. Ontdek hoe de nieuwe ethiek van creativiteit en participatie uw wereld kan transformeren. We-think is de sleutel tot het ontsluiten van uw eigen potentieel en het stimuleren van innovatie binnen uw organisatie.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 23 x 15 x 1,9 cm |
Gewicht | 537 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 262 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Nov-09 |
Vertaald door |
Algemeen
EAN | 9789052617343 |
---|---|
Merk | Academic Service |