Business Contact Het einde van online winkelen- Editie Vlaanderen
- Studieboek
- Illustraties
Het einde van online winkelen: Een nieuw tijdperk van personalisering en digitaliseringDe retail-industrie ondergaat momenteel grote veranderingen door de economische crisis en de digitalisering van onze samenleving. In het boek 'Het einde van online winkelen' werpt Wijnand Jongen een nieuw licht op de kwestie en laat hij zien dat de echte oorzaak veel dieper ligt: winkels zijn niet in staat om adequaat in te spelen op het ve... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 24,99 en € 24,99
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Illustraties
Het einde van online winkelen: Een nieuw tijdperk van personalisering en digitalisering
De retail-industrie ondergaat momenteel grote veranderingen door de economische crisis en de digitalisering van onze samenleving. In het boek 'Het einde van online winkelen' werpt Wijnand Jongen een nieuw licht op de kwestie en laat hij zien dat de echte oorzaak veel dieper ligt: winkels zijn niet in staat om adequaat in te spelen op het veranderende gedrag van klanten, die dankzij ontwikkelingen zoals het Internet of Things constant verbonden zijn.
Het einde van online winkelen markeert het begin van een spannend nieuw tijdperk waarin personalisering en digitalisering naadloos samengaan. Om relevant te blijven in een wereld die steeds meer wordt gedomineerd door marktplaatsen en platformen, moeten winkels nieuwe businessmodellen ontwikkelen. Ze moeten transformeren in digitale netwerkorganisaties waarin de menselijke maat weer centraal staat.
Een helder inzicht in de toekomst van de detailhandel en dienstensector
Met behulp van talloze inspirerende voorbeelden biedt Wijnand Jongen in 'Het einde van online winkelen' een ultiem overzicht van de trends en ontwikkelingen die het retaillandschap in snel tempo veranderen. Hij schetst een helder beeld van wat ons te wachten staat en maakt dit boek daarmee onmisbaar voor iedereen die wil weten hoe de detailhandel en de dienstensector zich zullen ontwikkelen.
Of je nu een ondernemer bent in de retailbranche, een marketeer die op zoek is naar nieuwe strategieën of gewoon geïnteresseerd bent in de toekomst van de winkelervaring - dit boek biedt waardevolle inzichten en inspiratie. Het helpt je om de kansen en uitdagingen van de digitalisering en personalisering te begrijpen en stelt je in staat om proactief en succesvol te navigeren door het veranderende retaillandschap.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 23 x 15 x 2,2 cm |
Gewicht | 557 g |
Overig
Aantal pagina's | 352 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Co-redacteur | |
Druk | 2 |
Illustraties | |
Nieuw of tweedehands | |
Originele Titel | Het einde van online winkelen |
Redacteur | |
Studieboek | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Sep-18 |
Algemeen
EAN | 9789047012269 |
---|---|
Merk | Business Contact |