De relatie-economie
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Ontwikkel begrip van je klanten en bouw langdurige relaties met behulp van dataDe waarde van het goed gebruik van data in een bedrijf is evident, maar het ontbreekt veel leidinggevenden aan een heldere visie op de volgende stap: wat moeten we doen met al die informatie? Het uiteindelijke doel is beter klantcontact en het opbouwen van langlopende relaties, en dit hoort centraal te staan in de dataverwerking. Vaak blijkt dat hi... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 21,49 en € 21,49
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Ontwikkel begrip van je klanten en bouw langdurige relaties met behulp van data
De waarde van het goed gebruik van data in een bedrijf is evident, maar het ontbreekt veel leidinggevenden aan een heldere visie op de volgende stap: wat moeten we doen met al die informatie? Het uiteindelijke doel is beter klantcontact en het opbouwen van langlopende relaties, en dit hoort centraal te staan in de dataverwerking. Vaak blijkt dat hier geen Big Data voor nodig is, maar dat er slim gewerkt moet worden met de data die al verzameld wordt.
Een bruikbare gids voor slim gebruik van data
In dit boek delen de auteurs hun waardevolle inzichten uit de dagbladensector, waar ze innovatieve projecten hebben uitgevoerd. Door nauwkeurig te kijken naar hun klantenbestand en individuele klantbehoeften te begrijpen tijdens persoonlijke gesprekken, hebben ze bijvoorbeeld onnodige uitgaven voor proefabonnementen kunnen stoppen en het opzeggingenpercentage met maar liefst 50 procent weten te verminderen. Deze ervaringen zijn echter niet sectorgebonden, maar kunnen breed worden toegepast. Relatiemanagement, of het nu gaat om abonnementen of andere vormen, is een logische stap voor verschillende branches, waaronder energie, voedsel, entertainment, vervoer en andere diensten.
Laat je data voor je werken
Dit boek daagt je uit om het volle potentieel van je data te benutten en biedt praktische stappen om dat te bereiken. Het geeft je inzicht in hoe je beter begrip kunt ontwikkelen van je klanten door middel van data-analyse en hoe je deze inzichten vervolgens kunt omzetten in strategische voordelen. Door te leren van de succesvolle cases uit de dagbladensector, leer je hoe je klantgerichtheid kunt bevorderen en duurzame relaties kunt opbouwen.
Met dit boek zal je in staat zijn om met vertrouwen te navigeren door het data-landschap en de juiste beslissingen te nemen op basis van feitelijke informatie. Begin vandaag nog met het laten werken van je data voor jou en je klanten en ontdek de vele voordelen die dit met zich meebrengt.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 22 x 14 x 1,8 cm |
Gewicht | 299 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 224 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | juni 2017 |
Vertaald door |
Algemeen
EAN | 9789047010814 |
---|