Basisboek marketingcommunicatie
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Basisboek MarketingcommunicatieKiezen we voor sales promotions of sponsoring? Bereiken we onze doelgroep via televisie of Facebook? Het Basisboek Marketingcommunicatie biedt een uitgebreid overzicht van alle instrumenten die een organisatie kan inzetten voor effectieve marketingcommunicatie. In deze derde herziene druk worden zowel nieuwe (online) als traditionele media geïntegreerd besproken, waardoor je een compleet beeld k... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 60,50 en € 60,50
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Basisboek Marketingcommunicatie
Kiezen we voor sales promotions of sponsoring? Bereiken we onze doelgroep via televisie of Facebook? Het Basisboek Marketingcommunicatie biedt een uitgebreid overzicht van alle instrumenten die een organisatie kan inzetten voor effectieve marketingcommunicatie. In deze derde herziene druk worden zowel nieuwe (online) als traditionele media geïntegreerd besproken, waardoor je een compleet beeld krijgt van de mogelijkheden.
Instrumenten voor marketingcommunicatie
Reclame, sales promotions, interactiemarketing, persoonlijke verkoop, public relations, winkelcommunicatie, evenementen en sponsoring: al deze belangrijke marketingcommunicatie-instrumenten komen uitgebreid aan bod in dit boek. Daarnaast besteedt het ook aandacht aan het marketingcommunicatieplan, consumentengedrag, mediaplanning en de kosten van de inzet van marketingcommunicatiemiddelen. De theorie wordt helder uitgelegd en ondersteund met praktische voorbeelden en illustraties.
Online marketingcommunicatie en integratie
In deze herziene druk is er nog meer aandacht voor online marketingcommunicatie. Je leert onder andere hoe je online campagnes kunt monitoren en bijsturen, hoe je online en offline kanalen kunt integreren en hoe online en offline koopgedrag steeds meer met elkaar verweven raken. Daarnaast is het hoofdstuk over direct marketing omgewerkt naar een hoofdstuk over interactiemarketing, waarin onderwerpen zoals de inzet van interactieve media, het belang van (big) data, persoonlijke verkoop en de juridische aspecten van interactiemarketing aan bod komen.
Praktische ondersteuning
Om studenten te ondersteunen, bevat de bijbehorende website per hoofdstuk leerdoelen, cases, kennisvragen, uitgebreide samenvattingen en een begrippentrainer. Voor docenten zijn er op aanvraag richtantwoorden bij de cases en kennisvragen, toetsvragen, PowerPoints en een projecthandleiding voor een marketingcommunicatieplan beschikbaar. Daarnaast zijn de kostenoverzichten voor marketingcommunicatie geactualiseerd en zijn een aantal cases op de website vernieuwd.
Basisboek Marketingcommunicatie biedt een complete en actuele basis voor het vakgebied. Het is een onmisbaar naslagwerk voor studenten, maar ook een praktische gids voor marketeers en communicatieprofessionals die hun kennis willen actualiseren.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24 x 17,1 x 2,1 cm |
Gewicht | 830 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 416 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Co-redacteur | |
Druk | 3 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | |
Nieuw of tweedehands | |
Personage | |
Redacteur | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | juni 2016 |
Vertaald door |
Algemeen
EAN | 9789046905227 |
---|