Basisboek neuromarketing
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Ontdek de kracht van neuromarketingVeel mensen associëren neuromarketing met het subtiel beïnvloeden van consumenten door het onbewuste brein. Maar neuromarketing biedt veel meer dan alleen dat. Het biedt inzicht in zowel het bewuste als het onbewuste proces in de mens. Door het gebruik van neuro-onderzoek kunnen marketing- en communicatieprofessionals een dieper begrip krijgen van consumentengedrag, effectiever communiceren ... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 40,50 en € 40,50
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Ontdek de kracht van neuromarketing
Veel mensen associëren neuromarketing met het subtiel beïnvloeden van consumenten door het onbewuste brein. Maar neuromarketing biedt veel meer dan alleen dat. Het biedt inzicht in zowel het bewuste als het onbewuste proces in de mens. Door het gebruik van neuro-onderzoek kunnen marketing- en communicatieprofessionals een dieper begrip krijgen van consumentengedrag, effectiever communiceren en succesvoller innovaties op de markt brengen.
Een kritische en wetenschappelijk onderbouwde introductie
Het Basisboek Neuromarketing biedt een kritische en wetenschappelijk onderbouwde inleiding tot dit fascinerende onderzoeksgebied. Het bevat een model genaamd "De complementaire cirkel van marktonderzoek", waarmee studenten en professionals neuro-onderzoek kunnen integreren in het bredere spectrum van onderzoeksmethoden. Dit boek gaat dieper in op wat neuromarketing precies is, waarom en wanneer het toegepast kan worden.
Ontdek de werking van neuro-onderzoek
In dit boek wordt de werking van neuro-onderzoek uitvoerig uitgelegd. Je leert alles over het zenuwstelsel, verschillende onderzoekstechnieken en hoe je kunt beoordelen of deze technieken betrouwbaar, valide en ethisch verantwoord zijn. Daarnaast worden diverse praktijkvoorbeelden besproken om verschillende toepassingsmogelijkheden van neuromarketing in marketing en communicatie te illustreren.
Aanvullende materialen voor docenten
Voor docenten zijn er op aanvraag PowerPoints en links naar aanvullend materiaal beschikbaar. Dit materiaal bevat onder andere filmpjes die de inhoud van het boek verder verduidelijken en verdiepen. Dit maakt het Basisboek Neuromarketing ook zeer geschikt voor docenten die deze nieuwe inzichten willen integreren in hun lessen.
Geschikt voor marketing- en communicatiestudenten
Het Basisboek Neuromarketing is ideaal voor studenten in marketing- en communicatieopleidingen in het hoger onderwijs. Het kan gebruikt worden als lesmateriaal voor vakken zoals marktonderzoek, marketingcommunicatie en consumentengedrag. Met de kennis uit dit boek krijgen studenten een voorsprong in het begrijpen en toepassen van neuromarketing in hun toekomstige carrière.
Over de auteur
Eveline van Zeeland, auteur van dit boek, heeft een achtergrond in Psychologie en Algemene Economie. Ze heeft lesgegeven aan verschillende opleidingen en heeft ervaring als HRM-adviseur. Momenteel werkt ze als docent en onderzoeker aan Fontys Hogeschool Marketing Management, waar ze zich richt op neuro-onderzoek in een B2B-context en werkt aan haar promotieonderzoek.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 23,9 x 17 x 1,4 cm |
Gewicht | 522 g |
Functies
Kaarten inbegrepen | |
Select-bezorgopties | , , , , |
Overig
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | mei 2016 |
Algemeen
EAN | 9789046905180 |
---|