Coutinho Strategisch en operationeel salesmanagement
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Ontwikkel je strategische en operationele salesvaardigheden met Strategisch en operationeel salesmanagementBen jij een student van een commercieel-economische opleiding en wil je na je studie aan de slag in een salesfunctie? Dan is dit boek precies wat je nodig hebt! Strategisch en operationeel salesmanagement biedt een uitgebreide inleiding in de sales volgens de gefaseerde managementcyclus, zowel op strategisch als op uitvo... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 55,95 en € 55,95
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Ontwikkel je strategische en operationele salesvaardigheden met Strategisch en operationeel salesmanagement
Ben jij een student van een commercieel-economische opleiding en wil je na je studie aan de slag in een salesfunctie? Dan is dit boek precies wat je nodig hebt! Strategisch en operationeel salesmanagement biedt een uitgebreide inleiding in de sales volgens de gefaseerde managementcyclus, zowel op strategisch als op uitvoerend niveau.
Verkrijg inzicht en maak analyses in deel 1
In het eerste deel van het boek, de analysefase, leer je hoe je interne sterktes en zwaktes op het gebied van sales kunt identificeren, evenals externe kansen en bedreigingen. Je leert hoe je deze gegevens kunt gebruiken om een weloverwogen salesoptie te formuleren.
Maak strategische beslissingen in deel 2
Vervolgens behandelt deel 2, de beslisfase, hoe je de resultaten van je analyses kunt omzetten in concrete strategische beslissingen. Hier leer je hoe je de gekozen salesoptie kunt implementeren op korte termijn.
Zet je plannen om in actie in deel 3
In deel 3, de implementatiefase, leer je wat je precies moet doen om je gekozen salesoptie succesvol te realiseren. Je krijgt praktische tips en handvatten om je plannen om te zetten in actie en je verkoopdoelen te bereiken.
Evalueer je resultaten in deel 4
Tot slot wordt in deel 4, de evaluatiefase, uitgelegd hoe je kunt meten of je gekozen optie en implementatie daadwerkelijk hebben bijgedragen aan het behalen van je verkoopdoelen. Je leert hoe je de resultaten kunt evalueren en eventueel bijsturen voor toekomstige successen.
Leer door middel van opdrachten en casestudy's
Om je leerproces te versterken, bevat elk hoofdstuk lesopdrachten en casestudy's aan het einde. Hiermee kun je een strategisch en operationeel verkoopplan ontwikkelen en je kennis direct toepassen. Daarnaast kun je op de bijbehorende website handig aanvullend materiaal vinden, zoals extra rekenvoorbeelden, casestudy's en een inventarisatieschema om de sterktes, zwaktes, kansen en bedreigingen in kaart te brengen.
Strategisch en operationeel salesmanagement is speciaal ontwikkeld voor studenten van commercieel-economische opleidingen op hbo-niveau. Het boek is geschreven door René van Hoften, een gerenommeerde hoofddocent op het gebied van marketing- en salesmanagement aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN). Hij is tevens auteur van diverse boeken op het gebied van verkoop, marketing en reclamepsychologie. Met Strategisch en operationeel salesmanagement leg jij een stevige basis voor een succesvolle carrière in sales!
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24,1 x 16,9 x 2,4 cm |
Gewicht | 1126 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 592 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | augustus 2012 |
Algemeen
EAN | 9789046903230 |
---|---|
Merk | Coutinho |