Grondslagen van de marketing werkboek
- Studieboek
Grondslagen van de marketing - werkboek: een complete leermethodeHet Grondslagen van de marketing - werkboek vormt samen met het hoofdboek en de website een complete leermethode voor het vak marketing. Dit werkboek is speciaal ontwikkeld voor de propedeusefase van opleidingen zoals Commerciële Economie, International Business and Languages, Media, Informatie & Communicatie, Small Business & Retail Management, Bedrijfskunde ME... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 44,88 en € 44,88
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
Grondslagen van de marketing - werkboek: een complete leermethode
Het Grondslagen van de marketing - werkboek vormt samen met het hoofdboek en de website een complete leermethode voor het vak marketing. Dit werkboek is speciaal ontwikkeld voor de propedeusefase van opleidingen zoals Commerciële Economie, International Business and Languages, Media, Informatie & Communicatie, Small Business & Retail Management, Bedrijfskunde MER en Facility Management.
Actuele bedrijfscasussen en aandacht voor online en offline marketing
Dit werkboek bevat actuele bedrijfscasussen waarin social media en online marketing een belangrijke rol spelen. Hierdoor krijgen studenten inzicht in de meest actuele ontwikkelingen binnen het vakgebied. Daarnaast is er ook aandacht voor offline marketing, waardoor studenten een brede kennis opdoen op het gebied van zowel online als offline marketing.
Leerinhoud op basis van hoofdstukindeling
Het werkboek heeft dezelfde hoofdstukindeling als het hoofdboek, waardoor de leerinhoud naadloos aansluit op de lesstof. Elk hoofdstuk bevat een set meerkeuzevragen en een aantal open opgaven, gevolgd door casuïstiek die aansluit bij het onderwerp van het betreffende hoofdstuk. Op deze manier worden studenten uitgedaagd om actief met de stof aan de slag te gaan.
Geschikt voor verschillende opleidingen
Dit werkboek is niet alleen geschikt voor specifieke marketingopleidingen, maar ook voor aanverwante opleidingen zoals Bedrijfskunde MER en Facility Management. Hierdoor is het werkboek breed inzetbaar en kunnen studenten met diverse studieachtergronden profiteren van de waardevolle kennis en vaardigheden die worden aangereikt.
Kortom, het Grondslagen van de marketing - werkboek is een onmisbaar onderdeel van de complete leermethode voor het vak marketing. Met actuele bedrijfscasussen, aandacht voor zowel online als offline marketing en een uitdagende leerinhoud is dit werkboek een waardevolle aanvulling op de studie van elke ambitieuze student.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 27,2 x 19,2 x 1,1 cm |
Gewicht | 445 g |
Overig
Aantal pagina's | 160 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 9 |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Originele Titel | Grondslagen van de marketing |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | juni 2016 |
Algemeen
EAN | 9789001853204 |
---|