Reputatiemanagement
- Studieboek
- Illustraties
Een sterke reputatie bouwen en behoudenDe perceptie van een organisatie of merk door haar omgeving is cruciaal voor het vormen van haar reputatie. Dit geldt niet alleen voor bedrijven, maar ook voor overheidssectoren en non- en social-profitorganisaties. Het opbouwen en onderhouden van een sterke en positieve reputatie met de maatschappij en doelgroepen is essentieel. En dit is niet alleen de taak van de communicatieverantwoo... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 45,00 en € 45,00
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Illustraties
Een sterke reputatie bouwen en behouden
De perceptie van een organisatie of merk door haar omgeving is cruciaal voor het vormen van haar reputatie. Dit geldt niet alleen voor bedrijven, maar ook voor overheidssectoren en non- en social-profitorganisaties. Het opbouwen en onderhouden van een sterke en positieve reputatie met de maatschappij en doelgroepen is essentieel. En dit is niet alleen de taak van de communicatieverantwoordelijke, maar van elke medewerker binnen de organisatie.
Ontdek uw huidige reputatie en transformeer deze
In dit boek ontdekt u hoe u precies kunt achterhalen welke reputatie uw organisatie momenteel heeft en hoe u deze kunt veranderen. Geert Stox en Machteld Weyts, gerenommeerde auteurs op het gebied van reputatiemanagement, tonen aan de hand van waardevolle praktijkvoorbeelden uit binnen- en buitenland hoe u een sterke reputatie voor uw organisatie kunt opbouwen.
Concrete tips en inspirerende voorbeelden
Dit boek biedt niet alleen theoretische inzichten, maar ook praktische handvatten. Met behulp van concrete tips en inspirerende voorbeelden leert u stapsgewijs de weg naar een sterke reputatie te bewandelen. U zult ontdekken hoe een positieve perceptie door de maatschappij en uw doelgroepen kan leiden tot groei en succes voor uw organisatie.
Onderdeel van de Communicatiereeks in samenwerking met KORTOM
Deze publicatie maakt deel uit van de Communicatiereeks, in samenwerking met KORTOM. Als toonaangevende uitgeverij op het gebied van communicatie bieden we hoogwaardige en praktische boeken aan die professionals helpen hun communicatiestrategieën te verbeteren en te optimaliseren. Met dit boek haalt u een waardevol instrument in huis voor het versterken van de reputatie van uw organisatie.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 20,5 x 19 x 0,8 cm |
Gewicht | 262 g |
Overig
Aantal pagina's | 104 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Dec-15 |
Algemeen
EAN | 9782509026316 |
---|