Noordhoff Consumentengedrag, de basis
- Studieboek
Toegankelijke inleiding in het vakgebiedConsumentengedrag, de basis, biedt een toegankelijke en overzichtelijke inleiding in het vakgebied. Dit boek is ideaal voor studenten die kennis willen maken met consumentengedrag en de toepassing ervan in praktijksituaties.Praktijkgerichte benaderingDe praktijkgerichte benadering van dit boek stelt studenten in staat om stap voor stap consumentengedrag te begrijpen en te beïnvloeden... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 21,40 en € 69,95
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
Toegankelijke inleiding in het vakgebied
Consumentengedrag, de basis, biedt een toegankelijke en overzichtelijke inleiding in het vakgebied. Dit boek is ideaal voor studenten die kennis willen maken met consumentengedrag en de toepassing ervan in praktijksituaties.
Praktijkgerichte benadering
De praktijkgerichte benadering van dit boek stelt studenten in staat om stap voor stap consumentengedrag te begrijpen en te beïnvloeden. Het biedt inzicht in de consument als individu, als groepslid en als lid van de maatschappij.
Compacte modules
Dit boek is opgedeeld in vijf overzichtelijke delen en kan worden gebruikt in compacte modules. Hierdoor kunnen studenten op een efficiënte manier kennis opdoen over consumentengedrag in relatie tot marketing.
Up-to-date en vernieuwd
In deze zesde editie zijn de meeste cases, voorbeelden en afbeeldingen vernieuwd om zo relevant mogelijk te blijven. Daarnaast zijn er wezenlijke inhoudelijke aanpassingen gedaan, zoals de toevoeging van de methode 'customer journey' en het bespreken van 'neuromarketing' en 'online koopgedrag'.
Ondersteunende online bronnen
Studenten hebben toegang tot een ondersteunende website met toetsvragen en een begrippentrainer. Docenten kunnen online cases raadplegen, evenals figuren en tabellen uit het boek. Bovendien kunnen docenten zelf toetsen samenstellen met behulp van de toetsenbank op www.toetsopmaat.nl.
Geschikt voor verscheidene opleidingen
Consumentengedrag is zeer geschikt voor de hoofdfase van opleidingen zoals Commerciële Economie, Small Business & Retail Management, Communicatie, International Business & Languages en andere gerelateerde opleidingen in het hoger economisch onderwijs.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24,1 x 17,1 x 1,6 cm |
Gewicht | 658 g |
Overig
Aantal pagina's | 344 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 6 |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | mei 2019 |
Algemeen
EAN | 9789001899974 |
---|---|
Merk | Noordhoff |