Noordhoff Marketingcommunicatiestrategie
- Studieboek
MarketingcommunicatiestrategieMarketingcommunicatiestrategie is al jaren dé referentie in het vakgebied van marketingcommunicatie. Dit boek biedt een solide fundament door de werking en de mogelijke toepassingen van marketingcommunicatie te beschrijven. Centraal staat het marketingcommunicatieplan, het bouwen van sterke merken (offline en online) en het behalen van commercieel succes. In deze achtste editie is er een nieuw ho... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 86,95 en € 86,95
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
Marketingcommunicatiestrategie
Marketingcommunicatiestrategie is al jaren dé referentie in het vakgebied van marketingcommunicatie. Dit boek biedt een solide fundament door de werking en de mogelijke toepassingen van marketingcommunicatie te beschrijven. Centraal staat het marketingcommunicatieplan, het bouwen van sterke merken (offline en online) en het behalen van commercieel succes. In deze achtste editie is er een nieuw hoofdstuk toegevoegd over online marketingcommunicatie, terwijl de overige hoofdstukken ook zijn aangevuld met inzichten en relevante online toepassingen. Daarnaast is het overzicht van theorieën en modellen om merken te bouwen up-to-date gemaakt en zijn nieuwe cases toegevoegd. Het hoofdstuk over onderzoek besteedt daarnaast aandacht aan het meten van onbewuste merk- en reclameassociaties.
Prepzone - een complete leeromgeving
Bij dit studieboek hoort een rijke digitale leeromgeving genaamd Prepzone. Studenten kunnen zich hiermee optimaal voorbereiden op tentamens dankzij oefentoetsen, video's en begrippentrainers. Met de code in hun nieuwe boek krijgen ze twee jaar toegang tot Prepzone. Docenten kunnen eveneens profiteren van extra lesmateriaal, opdrachten, collegesheets en casuïstiek door in te loggen met hun Noordhoff docentaccount. Bovendien biedt dit boek de mogelijkheid voor docenten om zelf toetsen samen te stellen met behulp van www.toetsopmaat.nl. Toetsen kunnen vervolgens geëxporteerd worden naar diverse formats.
Doelgroep en auteurs
Dit boek is geschikt voor studenten met een hbo-opleiding in de richting van Marketing, Communicatie en Media, en kan al gebruikt worden vanaf de propedeuse. De auteurs van Marketingcommunicatiestrategie zijn gerenommeerde experts in het vakgebied. Ko Floor is marketingcommunicatiestrateeg en heeft uitgebreide ervaring in de retailbranche als consultant. Fred van Raaij is hoogleraar Economische Psychologie aan de Universiteit van Tilburg. Margot Bouwman is brand en business consultant en heeft onder andere gewerkt bij bekende bureaus zoals J. Walter Thompson en Doom & Dickson. Daarnaast is ze docent op de Willem de Kooning Academy in Rotterdam en lid van de Raad van Advies van het SWOCC.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 27,8 x 19,8 x 2,9 cm |
Gewicht | 1420 g |
Overig
Aantal pagina's | 552 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 8 |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | juli 2020 |
Algemeen
EAN | 9789001899950 |
---|---|
Merk | Noordhoff |