Social Media Management
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Social Media Management: Voor een succesvolle social media-strategieDe opkomst van social media heeft de manier waarop mensen producten zoeken, kiezen, kopen en evalueren veranderd. Bovendien hebben uitingen op social media een grote impact op de reputatie en het succes van bedrijven. Daarom is het van essentieel belang voor organisaties om een effectieve social media-strategie te hebben. Het nieuwe boek Social Media Managem... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 58,68 en € 58,68
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Social Media Management: Voor een succesvolle social media-strategie
De opkomst van social media heeft de manier waarop mensen producten zoeken, kiezen, kopen en evalueren veranderd. Bovendien hebben uitingen op social media een grote impact op de reputatie en het succes van bedrijven. Daarom is het van essentieel belang voor organisaties om een effectieve social media-strategie te hebben. Het nieuwe boek Social Media Management biedt alle kennis en vaardigheden die je nodig hebt om succesvolle plannen te ontwikkelen voor bedrijven.
Waarom kiezen voor Social Media Management?
Social Media Management is het eerste studieboek dat social media behandelt vanuit een commercieel perspectief. Het boek richt zich op de volledige klantreis en bevat talloze herkenbare cases uit de praktijk. Door te lezen over succesvolle voorbeelden leer je hoe organisaties social media kunnen inzetten om bezoekers te laten communiceren en een waardevolle relatie op te bouwen waar zowel de klant als de organisatie tevreden mee is. Je ontdekt hoe social media het gedrag tijdens de koop- en gebruiksfase kunnen beïnvloeden en leert hoe je dit kunt omzetten naar effectieve strategieën voor bedrijven.
Bovendien gaat het boek in op mogelijke aanpassingen binnen organisaties die nodig zijn om een succesvolle invulling te geven aan een social media-strategie. De wetenschappelijk onderbouwde theorie wordt op een heldere manier vertaald naar de praktijk aan de hand van actuele cases. Social Media Management is ook beschikbaar als e-book.
Online ondersteuning
Met de code in het boek krijg je twee jaar lang gratis toegang tot online materiaal dat bij het boek hoort. Hier vind je extra toetsvragen en handige weblinks die je helpen om de stof beter te begrijpen en toe te passen. De toegangscode is persoonsgebonden en eenmalig te gebruiken.
Over de auteurs
Berend Sikkenga, Senior Marketing Professional, is een ervaren digital manager met meer dan vijftien jaar ervaring aan zowel bureau- als klantzijde. Momenteel is hij Manager Digital Services & Communications bij Ziggo, waar hij verantwoordelijk is voor alle klantenservice en -communicatie via digitale en sociale kanalen. Hij verzorgt daarnaast trainingen en gastcolleges.
Marjolein Visser, Register Marketeer, is adviseur en interim-manager op het gebied van innovatie van businessmodellen en het optimaliseren van de ROI van marketing. Ze is oprichter van TourWise, een platform voor online marketingoplossingen in de toerisme- en recreatiesector, en managing consultant van marketingadviesbureau MarketWise. Naast het verzorgen van trainingen is ze ook betrokken bij verschillende master- en hbo-opleidingen.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24,2 x 17,2 x 1,7 cm |
Gewicht | 668 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 347 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | Met illustraties |
Studieboek | |
Taal | Nederlands |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | juli 2017 |
Algemeen
EAN | 9789001880040 |
---|