Boom Uitgevers De connected company
Word een Connected Company en blijf in het tempo van jouw klantenKlanten evolueren voortdurend en om succesvol te blijven, moet jouw bedrijf meebewegen met deze veranderingen. Klanten zijn steeds sneller bereid om over te stappen op nieuwe technologieën, en als ze enthousiast zijn over jouw bedrijf, kunnen ze je boodschap versterken op manieren die voorheen ondenkbaar waren. Maar als jouw prestaties niet voldoen aan wat je be... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 46,95 en € 46,95
Productinformatie
Word een Connected Company en blijf in het tempo van jouw klanten
Klanten evolueren voortdurend en om succesvol te blijven, moet jouw bedrijf meebewegen met deze veranderingen. Klanten zijn steeds sneller bereid om over te stappen op nieuwe technologieën, en als ze enthousiast zijn over jouw bedrijf, kunnen ze je boodschap versterken op manieren die voorheen ondenkbaar waren. Maar als jouw prestaties niet voldoen aan wat je belooft, kunnen ze ook de controle over je merkboodschap overnemen en hun teleurstellingen en frustraties sneller verspreiden dan je kunt bijhouden.
Creëer een dynamisch en verbonden bedrijf
Om gelijke tred te houden met de connected customers van vandaag, moeten bedrijven veranderen in connected companies. Dit betekent dat je nauwe verbindingen moet aangaan met medewerkers, partners en klanten. Daarnaast moet je de manier waarop het werk wordt gedaan, de manier waarop succes wordt gemeten en prestaties worden beloond, herzien. Een connected company vereist een nieuwe manier van denken over je bedrijf - minder als een machine die moet worden gecontroleerd, en meer als een complex en dynamisch systeem dat kan leren en zich kan aanpassen.
Ontdek het concurrentievoordeel van een connected company
Connected companies hebben een concurrentievoordeel, omdat ze sneller kunnen leren en bewegen dan hun concurrenten. Terwijl andere bedrijven risico's analyseren, grijpen deze bedrijven juist kansen. In plaats van geïsoleerd te werken, verbinden ze zich met een netwerk van mogelijkheden en breiden ze hun invloed uit. In het boek "De Connected Company" onderzoeken de auteurs wat deze bedrijven precies doen, hoe ze het doen en waarom het werkt. Ze laten je zien hoe je dezelfde principes kunt toepassen om je bedrijf succesvol aan te passen in de continu veranderende mondiale markt van vandaag.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | 24,1 x 16,9 x 2,6 cm |
Afmetingen | Afmeting: 24,1 x 16,9 x 2,6 cm |
Gewicht | 750 g |
Overig
Aantal pagina's | 287 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Hardcover |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Studieboek | |
Taal | Nederlands |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Nov-13 |
Algemeen
EAN | 9789013118933 |
---|---|
Merk | Boom Uitgevers |