Boom Uitgevers Online invloed
- Studieboek
- Illustraties
Ontdek de Kracht van Online invloedOnline invloed is het bekroonde marketing studieboek dat op 26 november 2020 werd uitgeroepen tot beste marketing studieboek van het jaar door de jury van de PIM Marketing Literatuur Prijs. Dit boek is een absolute must-read voor iedereen die zich bezighoudt met online overtuigingstechnieken. Dr. Robert Cialdini, autoriteit op het gebied van gedragspsychologie, bevestigt het belang van dit b... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 29,95 en € 29,95
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Illustraties
Ontdek de Kracht van Online invloed
Online invloed is het bekroonde marketing studieboek dat op 26 november 2020 werd uitgeroepen tot beste marketing studieboek van het jaar door de jury van de PIM Marketing Literatuur Prijs. Dit boek is een absolute must-read voor iedereen die zich bezighoudt met online overtuigingstechnieken. Dr. Robert Cialdini, autoriteit op het gebied van gedragspsychologie, bevestigt het belang van dit boek met zijn uitspraak: 'A must-read for everyone in the field of online persuasion.'
Haal Meer Resultaat uit Je Online Kanalen
Wil je van kijkers kopers maken en van afhakers aanhakers? Door slim gebruik te maken van gedragspsychologie kun je veel meer resultaat halen uit je website, app of online campagne. In Online invloed delen psycholoog en webdesigner Joris Groen en overtuigingsgoeroe Bas Wouters op heldere wijze wat wel werkt, wat niet werkt en waarom. Ze putten uit 40 jaar praktijkervaring en maken gebruik van inzichten van vooraanstaande gedragswetenschappers zoals Fogg, Cialdini en Kahneman.
Concrete Richtlijnen en Succescases
Deze praktische gids biedt concrete en makkelijk toepasbare richtlijnen om jouw online klantreis te ontwerpen en verbeteren. Het boek bevat meer dan 40 succescases uit de praktijk en meer dan 150 illustraties van do's-and-don'ts. Of je nu een webbouwer, UX-designer, copywriter, grafisch vormgever, ondernemer, marketeer of productmanager bent, Online invloed is geschreven voor professionals die het online gedrag van hun (potentiële) klanten willen beïnvloeden. Dit boek is dé sleutel tot het vergroten van jouw online invloed en het behalen van succesvolle resultaten.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24,2 x 17,2 x 2,5 cm |
Gewicht | 775 g |
Overig
Aantal pagina's | 416 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Co-redacteur | |
Druk | 1 |
Illustraties | |
Illustrator | |
Nieuw of tweedehands | |
Redacteur | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Apr-20 |
Algemeen
EAN | 9789024426355 |
---|---|
Merk | Boom Uitgevers |