Boom Uitgevers Kloteklanten 3.0
Leer succesvol te worden in klantvriendelijkheidOntdek de geheimen van succesvolle bedrijven in Nederland op het gebied van klantvriendelijkheid met dit boek. Gebaseerd op 10 jaar onderzoek naar klantvriendelijkheid, biedt dit praktische boek resultaten, trends en inzichten die u direct kunt toepassen in uw eigen organisatie. Leer hoe Nederlandse klanten naar klantvriendelijkheid kijken en ontdek wat wel en niet werkt in Nede... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 27,95 en € 27,95
Productinformatie
Leer succesvol te worden in klantvriendelijkheid
Ontdek de geheimen van succesvolle bedrijven in Nederland op het gebied van klantvriendelijkheid met dit boek. Gebaseerd op 10 jaar onderzoek naar klantvriendelijkheid, biedt dit praktische boek resultaten, trends en inzichten die u direct kunt toepassen in uw eigen organisatie. Leer hoe Nederlandse klanten naar klantvriendelijkheid kijken en ontdek wat wel en niet werkt in Nederlandse bedrijven.
Praktische tips en ervaringen
Met praktische tips en ervaringen van vijf professionals en topmanagers, die allemaal winnaar zijn van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland, kunt u leren van hun successen en valkuilen. Auteur Egbert Jan van Bel heeft deze klantgerichte managers geïnterviewd, zodat u kunt profiteren van hun strategieën, obstakels, plezier en winst. Deze managers zijn geen onbereikbare figuren, maar gewone mensen zoals u en ik, die te maken hebben met de dagelijkse uitdagingen van het zakendoen.
Wetenschappelijk bewijs van klantvriendelijkheid
Dit boek biedt ook wetenschappelijk bewijs dat er een hard verband bestaat tussen klantvriendelijkheid en klantentrouw. Hierdoor kunt u met vertrouwen de strategieën en inzichten uit dit boek implementeren in uw eigen organisatie, in de wetenschap dat het een positieve impact kan hebben op uw klanttevredenheid en loyaliteit.
Direct toepasbaar in uw organisatie
Met de praktische tips, ervaringen en bewijsmateriaal uit dit boek kunt u de opgedane kennis direct inzetten in uw eigen organisatie. Of u nu een kleine ondernemer bent of een senior manager, dit boek biedt waardevolle inzichten en handvatten om uw klantvriendelijkheid naar een hoger niveau te tillen en zo winst te behalen met tevreden klanten.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 23,1 x 15,1 x 1,8 cm |
Gewicht | 297 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 176 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | maart 2018 |
Algemeen
EAN | 9789024421947 |
---|---|
Merk | Boom Uitgevers |