Boom Uitgevers De office-manager als coach
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Maak indruk als officemanager, directiesecretaresse of hoofd secretariaatBen jij ook diegene die zich als een Haarlemmerolie door de organisatie beweegt, zonder duidelijk gedefinieerde rol? Ben jij de directiesecretaresse die leiding geeft aan een directiesecretariaat en de secretaresses wilt coachen in hun competenties? Of ben jij het hoofd secretariaat dat vaak moet bemiddelen bij conflicten tussen secretaresses? Als duizen... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 34,50 en € 34,50
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Maak indruk als officemanager, directiesecretaresse of hoofd secretariaat
Ben jij ook diegene die zich als een Haarlemmerolie door de organisatie beweegt, zonder duidelijk gedefinieerde rol? Ben jij de directiesecretaresse die leiding geeft aan een directiesecretariaat en de secretaresses wilt coachen in hun competenties? Of ben jij het hoofd secretariaat dat vaak moet bemiddelen bij conflicten tussen secretaresses? Als duizendpoot ben jij essentieel voor het soepel draaien van de organisatie. Je weet dat wanneer jouw nek (jijzelf) niet draait, het hoofd (directie, MT) niet kan bewegen.
Ontdek jouw succes als excellente officemanager
Dit boek is speciaal voor jou! Het is geschikt voor officemanagers, directiesecretaresses, hoofden secretariaten en managers die leidinggeven aan servicegerichte afdelingen, of voor hen die een dergelijke functie ambiëren of in opleiding zijn. Het boek is opgedeeld in twee delen.
Deel 1: Ontdek jouw plek in de organisatie
In dit deel verkennen we de rol van de officemanager in de organisatie en behandelen we de drie succesfactoren voor een excellente officemanager. Ten eerste, leer je jezelf kennen door je kwaliteiten en competenties in kaart te brengen. Vervolgens ontdek je wanneer je moet managen en wanneer je moet coachen, om zo in stijl te kunnen handelen. Tot slot leer je systeemgericht denken, waarbij interactie en patronen centraal staan.
Deel 2: Bied coaching en leer conflicten op te lossen
In het tweede deel van dit boek beschrijven we een coachingstraject waarin je theoretische inzichten en praktische tips krijgt om jouw medewerkers te coachen en hen te leren omgaan met conflicten. Daarnaast bevat het boek oefeningen die je direct op de werkvloer kunt toepassen, waardoor je meteen aan de slag kunt met de aangereikte tips. Door het hele boek zijn praktijkvoorbeelden uitgewerkt, zodat je de informatie direct kunt toepassen in jouw dagelijkse werkzaamheden.
Meld je aan op www.coachboulevard.nl voor meer informatie
Wil je meer informatie over dit boek? Neem dan een kijkje op onze website www.coachboulevard.nl. Hier vind je aanvullende informatie en handige tools om jouw rol als officemanager, directiesecretaresse of hoofd secretariaat naar een hoger niveau te tillen.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 23,5 x 15 x 1,6 cm |
Gewicht | 283 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 166 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | juli 2004 |
Algemeen
EAN | 9789024416509 |
---|---|
Merk | Boom Uitgevers |