De kracht van platformstrategie
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Ontdek de Kracht van PlatformstrategieBent u benieuwd naar nieuwe manieren om klanten en aanbieders bij elkaar te brengen? Wilt u leren hoe u uw producten en diensten optimaal kunt verkopen in een wereld waarin de traditionele manier van winkelen en boeken steeds meer plaatsmaakt voor online platforms? Dan is het boek "De kracht van platformstrategie" een absolute aanrader voor u!Verbind met uw Klanten en LeveranciersDe op... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 39,95 en € 39,95
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Ontdek de Kracht van Platformstrategie
Bent u benieuwd naar nieuwe manieren om klanten en aanbieders bij elkaar te brengen? Wilt u leren hoe u uw producten en diensten optimaal kunt verkopen in een wereld waarin de traditionele manier van winkelen en boeken steeds meer plaatsmaakt voor online platforms? Dan is het boek "De kracht van platformstrategie" een absolute aanrader voor u!
Verbind met uw Klanten en Leveranciers
De opkomst van platformbedrijven als Alibaba, Uber, Etsy en AirBnB heeft geleid tot een revolutie in de manier waarop we zaken doen. Deze bedrijven hebben hun businessmodel gebaseerd op tweeweg platformstrategieën, waarbij ze leveranciers en klanten met elkaar verbinden. Hierbij draait het niet alleen om transactiewinsten, maar vooral om aantrekkelijkheid, service en relevantie voor de markt.
Huidige Strategieën Verbeteren
In "De kracht van platformstrategie" biedt auteur Cor Molenaar waardevol inzicht in de strategieën van deze nieuwe platformbedrijven. Maar het boek gaat verder dan dat. Het biedt ook bestaande bedrijven, winkels, gemeenten en zorginstellingen de mogelijkheid om hun huidige strategieën opnieuw te bepalen en zich aan te passen aan de veranderende markt. Dit is essentieel om de toekomst van uw organisatie veilig te stellen.
Maak Optimaal Gebruik van Netwerkkansen
Niet alleen leert u hoe u uw eigen organisatie kunt verbeteren, ook leert u hoe u optimaal gebruik kunt maken van netwerkkansen. Door de juiste strategieën toe te passen, kunt u als aanbieder profiteren van de voordelen die platforms met zich meebrengen. Hierdoor vergroot u uw bereik, aantrekkelijkheid en relevantie voor de markt.
Cor Molenaar, Buitengewoon Hoogleraar eMarketing aan de RSM/ErasmusUniversiteit, is een autoriteit op het gebied van technologie en menselijk gedrag. Zijn eerder verschenen boeken, waaronder "Het einde van de Massamarketing" en "Het einde van winkels?", waren spraakmakend en bleken keer op keer voorspellend van aard.
Wacht niet langer en ontdek de kracht van platformstrategieën! Bestel nu "De kracht van platformstrategie" en zet de eerste stap naar een succesvolle toekomst voor uw organisatie.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24,8 x 16,6 x 1,9 cm |
Gewicht | 531 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 192 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | mei 2017 |
Algemeen
EAN | 9789024408696 |
---|