Het einde van winkels?
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
De toekomst van winkels: kansen en bedreigingenWinkels staan tegenwoordig voor grote uitdagingen door de recessie, lokale wetgeving, parkeerproblemen, internetverkopen en de sterke macht van leveranciers. Het gemak van online winkelen, 24/7, heeft ervoor gezorgd dat het een volwaardig alternatief is geworden voor de traditionele lokale winkel met beperkte openingstijden en assortiment. Maar is er nog wel een toekomst voor fys... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 44,50 en € 47,25
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
De toekomst van winkels: kansen en bedreigingen
Winkels staan tegenwoordig voor grote uitdagingen door de recessie, lokale wetgeving, parkeerproblemen, internetverkopen en de sterke macht van leveranciers. Het gemak van online winkelen, 24/7, heeft ervoor gezorgd dat het een volwaardig alternatief is geworden voor de traditionele lokale winkel met beperkte openingstijden en assortiment. Maar is er nog wel een toekomst voor fysieke winkels? En hoe kunnen ze zich aanpassen aan de steeds veranderende markt?
Analyse van Cor Molenaar: kansen en mogelijkheden
Cor Molenaar, een autoriteit op het gebied van retail, analyseert in zijn boek de strijd waar winkels mee te maken hebben en beschrijft zowel de gevaren als de talloze kansen en mogelijkheden waarmee ze het tij kunnen keren. Hij onderzoekt het nieuwe koopgedrag van consumenten en de evolutie van de retail, en laat zien hoe de toekomst er echt uit kan zien.
Toekomstbestendig worden met toegevoegde waarde
Om te overleven, moeten winkels anders worden en opnieuw hun toegevoegde waarde bepalen. Ze moeten op een andere manier samenwerken met leveranciers en klanten. Vaak wordt gedacht dat een webshop de oplossing is, maar is dit echt zo? Molenaar benadrukt dat ook op internet nog veel zal veranderen. Veel webwinkels zullen verdwijnen, tenzij ze optimaal gebruik maken van de kansen die internet biedt. Alleen de grote aanbieders en webwinkels die zich hierin onderscheiden, zullen overleven.
Met dit boek krijgt u inzicht in de diverse kansen en bedreigingen waar winkels mee te maken hebben. U leert hoe u als winkelier uw toegevoegde waarde kunt herdefiniëren en hoe u zich kunt aanpassen aan de steeds veranderende retailmarkt. Het is een bron van inspiratie en praktische tips om uw winkel toekomstbestendig te maken en succesvol te blijven in de concurrentiestrijd van de moderne retailwereld.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24 x 16 x 1,4 cm |
Gewicht | 401 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 220 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Dec-16 |
Algemeen
EAN | 9789024407811 |
---|