Gorcum b.v., Koninklijke Van De Tao van service
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
De Tao van Service: Verbindend en VerdiependService is een cruciaal aspect geworden voor klanten, het kan een relatie maken of breken. Veel organisaties beweren 'service hoog in het vaandel' te hebben, maar helaas merken klanten daar vaak maar weinig van. Het ontbreekt hen aan daadkracht en slordigheid in het verlenen van service, wat resulteert in verloren business en het wegduwen van waardevolle klanten.Waarom hebben organ... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 23,95 en € 23,95
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
De Tao van Service: Verbindend en Verdiepend
Service is een cruciaal aspect geworden voor klanten, het kan een relatie maken of breken. Veel organisaties beweren 'service hoog in het vaandel' te hebben, maar helaas merken klanten daar vaak maar weinig van. Het ontbreekt hen aan daadkracht en slordigheid in het verlenen van service, wat resulteert in verloren business en het wegduwen van waardevolle klanten.
Waarom hebben organisaties zoveel moeite om goede service te bieden? Wat is de essentie van service en hoe kunnen organisaties dit werkelijk tot leven brengen? De Tao van Service is een unieke gids die de zakelijkheid van service verbindt met de wijsheid van de Tao. Deze gids biedt een roadmap naar de 'soul of service' en onthult een ingenieuze formule om service daadwerkelijk verbindend en verdiepend te maken.
De Tao van Service is vooral gericht op het praktisch implementeren van klantgevoelige service. Het bevat verschillende technieken om servicegericht te worden, biedt diverse handvatten om een organisatie 'serviceproof' te maken en staat boordevol inspirerende best practices. Door de groeiende rol van service als belangrijke pijler in klantrelaties, is het van cruciaal belang dat organisaties serieus werk maken van service.
Om dit boek extra kracht bij te zetten, heeft het een voorwoord van Ko de Ruyter, Professor of International Service Research aan zowel de Maastricht University als The Australian School of Business in Sidney. De Tao van Service is dé essentiële gids voor organisaties die hun service naar een hoger niveau willen tillen en daarmee de loyaliteit en tevredenheid van hun klanten willen versterken.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 20 x 14 x 0,9 cm |
Gewicht | 215 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 140 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | Met illustraties |
Studieboek | |
Taal | Nederlands |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | januari 2012 |
Algemeen
EAN | 9789023249207 |
---|---|
Merk | Gorcum b.v., Koninklijke Van |