Klanttevredenheid, de zin en onzin
Verbeter uw klanttevredenheid met inzichten uit "Klanttevredenheid, de zin en onzin"In de wereld van klanttevredenheidsonderzoek is er veel geschreven, maar hoe voeren we deze onderzoeken eigenlijk correct uit? In het boek "Klanttevredenheid, de zin en onzin" wordt aangetoond dat er nog steeds miljoenen euro's verspild worden aan slecht klanttevredenheidsonderzoek. De auteur werpt hierbij belangrijke kanttekeningen op ten aa... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 73,50 en € 77,95
Productinformatie
Verbeter uw klanttevredenheid met inzichten uit "Klanttevredenheid, de zin en onzin"
In de wereld van klanttevredenheidsonderzoek is er veel geschreven, maar hoe voeren we deze onderzoeken eigenlijk correct uit? In het boek "Klanttevredenheid, de zin en onzin" wordt aangetoond dat er nog steeds miljoenen euro's verspild worden aan slecht klanttevredenheidsonderzoek. De auteur werpt hierbij belangrijke kanttekeningen op ten aanzien van het meten en sturen op klanttevredenheid.
Een tevreden klant is niet per definitie een trouwe klant
Het boek benadrukt de essentie van het inzicht dat een tevreden klant niet altijd een trouwe klant is. Het meten van klanttevredenheid dient daarom niet alleen als doel op zich te worden gezien, maar vooral als middel om winstgevendheid te vergroten. De focus ligt op het strategisch benaderen van klanttevredenheid en het maximaliseren van de winstbijdrage.
Haal meer uit uw investering in klanttevredenheidsonderzoek
Het boek biedt waardevolle inzichten over hoe klanttevredenheid als instrument zinvol kan worden ingezet. Aan de hand van praktijkvoorbeelden worden concepten, modellen en instrumenten helder beschreven. Of u nu een manager, medewerker of student bent op het gebied van marketing, financiën of kwaliteit, dit boek biedt diepgang en geeft u de mogelijkheid om de bestaande praktijk op een drastische manier te verbeteren.
Verbreed uw kennis en leer hoe u uw klanttevredenheid kunt verbeteren om zo uw winstgevendheid te vergroten. Bestel "Klanttevredenheid, de zin en onzin" vandaag nog en ontdek hoe u met behulp van waardevolle inzichten de klant centraal kunt stellen en uw organisatie naar een hoger niveau kunt tillen.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | 24,6 x 17,4 x 2,5 cm |
Afmetingen | Afmeting: 24,6 x 17,4 x 2,5 cm |
Gewicht | 639 g |
Overig
Aantal pagina's | 304 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Hardcover |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Studieboek | |
Taal | Nederlands |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | januari 2003 |
Algemeen
EAN | 9789013007534 |
---|