Noordhoff Dienstenmarketingmanagement
Compleet standaardwerk voor on- en offline dienstenmarketingDienstenmarketingmanagement is een al meer dan twintig jaar bestaand standaardwerk voor marketingmanagement in de dienstensector. Dit boek is specifiek gericht op het schrijven van een marketingplan en/of scriptie en biedt uitgebreide toelichting van begrippen binnen online dienstenmarketing. Het is een essentiële handleiding voor studenten en professionals die zich ... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 74,78 en € 74,78
Productinformatie
Compleet standaardwerk voor on- en offline dienstenmarketing
Dienstenmarketingmanagement is een al meer dan twintig jaar bestaand standaardwerk voor marketingmanagement in de dienstensector. Dit boek is specifiek gericht op het schrijven van een marketingplan en/of scriptie en biedt uitgebreide toelichting van begrippen binnen online dienstenmarketing. Het is een essentiële handleiding voor studenten en professionals die zich willen verdiepen in dienstenmarketing.
Inzicht in marketingbeleid bij dienstverleners
Dit boek biedt niet alleen praktische richtlijnen voor het opstellen van een marketingplan, maar geeft ook diepgaand inzicht in de ontwikkeling en uitvoering van marketingbeleid bij dienstverleners zoals banken, verzekeraars, uitzendbureaus, ziekenhuizen en het onderwijs. Het helpt lezers om strategieën te begrijpen en toe te passen in de complexe wereld van dienstenmarketing.
Nieuwe toevoegingen en actuele onderwerpen
In de zevende editie zijn er verschillende nieuwe toevoegingen. Zo is er een compleet nieuw hoofdstuk gewijd aan de marketingmix en de opzet van de omgevingsanalyse. Daarnaast is er meer aandacht besteed aan potentiële scriptie-onderwerpen en combinaties van modellen. Het boek is ook up-to-date met termen als referrals, retourzendending, credibility, vlogs en blockchains, die belangrijke concepten zijn in de hedendaagse dienstenmarketing.
Geschikt voor diverse hbo-opleidingen
Dienstenmarketingmanagement is geschikt voor verschillende hbo-opleidingen, waaronder Commerciële Economie, Media- en Entertainmentmanagement en Small Business en Retail Management. Het boek biedt de nodige kennis en vaardigheden voor studenten om zich te ontwikkelen in de wereld van dienstenmarketing.
Over de auteur Wouter de Vries jr.
Wouter de Vries jr. is een ervaren professional en tevens auteur van dit boek. Hij is werkzaam aan de Vrije Universiteit in Amsterdam en Hogeschool Windesheim Almere. Met zijn uitgebreide werkervaring in het bedrijfsleven biedt hij waardevolle inzichten en praktijkgerichte kennis aan lezers van Dienstenmarketingmanagement.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | 27,8 x 19,8 x 1,9 cm |
Afmetingen | Afmeting: 27,8 x 19,8 x 1,9 cm |
Gewicht | 928 g |
Gewicht | 1003 g |
Overig
Auteur(s) | |
Bindwijze | Hardcover |
Druk | 7 |
Illustraties | Met illustraties |
Studieboek | |
Taal | Nederlands |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | september 2018 |
Algemeen
EAN | 9789001886820 |
---|---|
Merk | Noordhoff |