Business marketing
Business marketing: de ultieme gids voor succes in B2B-marketingBen je op zoek naar een praktijkgericht boek dat jou helpt om je kennis van Business-to-Business-marketing te verdiepen? Dan is Business marketing het perfecte standaardwerk voor jou. Met zijn uitgebreide oefenvoorbeelden en cases, en sterke focus op de actualiteit, biedt dit boek een complete en overzichtelijke benadering van het vakgebied.Waarom kiezen voor B... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 81,68 en € 81,68
Productinformatie
Business marketing: de ultieme gids voor succes in B2B-marketing
Ben je op zoek naar een praktijkgericht boek dat jou helpt om je kennis van Business-to-Business-marketing te verdiepen? Dan is Business marketing het perfecte standaardwerk voor jou. Met zijn uitgebreide oefenvoorbeelden en cases, en sterke focus op de actualiteit, biedt dit boek een complete en overzichtelijke benadering van het vakgebied.
Waarom kiezen voor Business marketing?
Er zijn meerdere redenen waarom Business marketing de beste keuze is voor iedereen die zich wil verdiepen in B2B-marketing. Allereerst is het boek uitgebreid, praktijkgericht en overzichtelijk, waardoor je gemakkelijk de belangrijkste concepten en technieken kunt begrijpen en toepassen. Daarnaast wordt in het boek aandacht besteed aan de nieuwste trends en ontwikkelingen in het vakgebied, zodat je altijd op de hoogte bent van de laatste inzichten. Tot slot biedt Business marketing extra online ondersteuning, waarmee je toegang krijgt tot een schat aan extra materiaal, zoals toetsvragen, opdrachten, leerdoelen en actuele cases.
Een combinatie van traditionele kennis en nieuwe benaderingen
In Business marketing worden de meer traditionele en praktische aspecten van het vakgebied, zoals het koopgedrag van organisaties en marktonderzoek, op een overzichtelijke manier gecombineerd met nieuwere benaderingen waarin de interactie tussen organisaties centraal staat. Ook worden belangrijke onderwerpen als netwerken, samenwerking en relaties uitvoerig besproken. Bovendien is Business marketing ook beschikbaar als e-book, zodat je altijd en overal toegang hebt tot de waardevolle inhoud.
Wat is nieuw in de zesde editie van Business marketing?
De zesde editie van Business marketing bevat een aantal belangrijke updates en aanvullingen. Zo is er speciale aandacht voor nieuwe vormen van aanbesteding, en worden de nieuwste inzichten op het gebied van (online) marketing besproken, waaronder ontwikkelingen op het gebied van contentmarketing, de rol van social media en het gebruik van big data. Daarnaast wordt er uitgebreid ingegaan op Industrie 4.0, ook wel bekend als Smart Industry. Ten slotte zijn er tal van actuele voorbeelden opgenomen die de theorie tot leven brengen.
Gratis online ondersteuning voor extra studiegemak
Als kers op de taart krijg je bij Business marketing gratis toegang tot het online materiaal dat bij het boek hoort. Met behulp van de persoonsgebonden toegangscode in je studieboek heb je twee jaar lang toegang tot extra toetsvragen, opdrachten, leerdoelen en actuele cases. Zo kun je gemakkelijk je kennis vergroten en jezelf nog beter voorbereiden op het werkveld.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24,1 x 17,1 x 2,5 cm |
Afmetingen | 24,4 x 17,3 x 2,7 cm |
Gewicht | 1003 g |
Overig
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Druk | 6 |
Illustraties | Met illustraties |
Studieboek | |
Taal | Nederlands |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | maart 2017 |
Algemeen
EAN | 9789001878115 |
---|