Marketingstrategie
- Studieboek
Het belang van strategische marketing voor organisatiesHoe kunnen organisaties succesvol worden én blijven in de dynamische markten van vandaag? In het compacte boek 'Marketingstrategie' wordt uitgelegd hoe strategische marketing van essentieel belang is om nieuwe klanten aan te trekken en bestaande klanten te behouden. Dit boek is onmisbaar bij het opstellen van een effectief marketingplan.Centrale rol voor het strategisch... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 64,43 en € 64,43
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
Het belang van strategische marketing voor organisaties
Hoe kunnen organisaties succesvol worden én blijven in de dynamische markten van vandaag? In het compacte boek 'Marketingstrategie' wordt uitgelegd hoe strategische marketing van essentieel belang is om nieuwe klanten aan te trekken en bestaande klanten te behouden. Dit boek is onmisbaar bij het opstellen van een effectief marketingplan.
Centrale rol voor het strategische keuzeproces
Wat maakt 'Marketingstrategie' een goede keuze? Dit boek speelt een centrale rol in het strategische keuzeproces. Het helpt organisaties bij het bepalen van de unieke waarde die zij willen en kunnen bieden aan hun klanten. Het strategische keuzeproces is de basis voor het opstellen van een succesvol marketingplan.
Wetenschappelijk onderbouwd en praktijkgericht
'Marketingstrategie' is geschreven op basis van recente wetenschappelijke inzichten. Deze inzichten worden op een toegankelijke wijze vertaald naar de praktijk, waardoor het boek een waardevolle bron van kennis en inspiratie is. Bovendien is 'Marketingstrategie' ook beschikbaar als e-book, zodat je altijd en overal toegang hebt tot de relevante informatie.
Wat is nieuw in de zesde editie?
In de zesde editie van 'Marketingstrategie' zijn praktische modellen toegevoegd om nieuwe ontwikkelingen, zoals het gebruik van big data, te analyseren. Daarnaast is er meer aandacht voor de veranderende rol van marketeers en wat dit betekent voor zowel individuele marketeers, de marketingfunctie, de marketingstrategie als de organisatie als geheel. Het boek is volledig geactualiseerd om aan te sluiten bij de nieuwste trends en ontwikkelingen binnen het vakgebied.
Online ondersteuning
Als je een nieuw exemplaar van 'Marketingstrategie' aanschaft, ontvang je een persoonlijke en eenmalige toegangscode. Met deze code krijg je twee jaar lang gratis toegang tot het online materiaal dat bij het boek hoort. Hier vind je extra toetsen om mee te oefenen, wat je helpt om de opgedane kennis nog beter te kunnen toepassen in de praktijk.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24 x 17 x 1 cm |
Afmetingen | 24 x 17 x 1 cm |
Gewicht | 396 g |
Overig
Aantal pagina's | 203 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Druk | 6 |
Illustraties | Met illustraties |
Studieboek | |
Taal | Nederlands |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Apr-17 |
Algemeen
EAN | 9789001877217 |
---|