Noordhoff Marketing Kernstof opgaven
- Studieboek
- Illustraties
Marketing Kernstof Opgaven: De ideale voorbereiding op het NIMA-A examenMarketing Kernstof Opgaven is de perfecte aanvulling op het boek Marketing Kernstof. Deze nieuwe editie bevat geactualiseerde cases, nieuwe meerkeuzevragen en een gloednieuw voorbeeldexamen. Met ongeveer 600 meerkeuzevragen in het eerste deel en praktijksituaties in het tweede en derde deel, kunnen studenten uitgebreid oefenen met examenmateriaal. Dit mat... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 51,78 en € 51,78
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Illustraties
Marketing Kernstof Opgaven: De ideale voorbereiding op het NIMA-A examen
Marketing Kernstof Opgaven is de perfecte aanvulling op het boek Marketing Kernstof. Deze nieuwe editie bevat geactualiseerde cases, nieuwe meerkeuzevragen en een gloednieuw voorbeeldexamen. Met ongeveer 600 meerkeuzevragen in het eerste deel en praktijksituaties in het tweede en derde deel, kunnen studenten uitgebreid oefenen met examenmateriaal. Dit materiaal is afkomstig uit eerdere NIMA-examens, waardoor het precies aansluit bij de exameneisen.
Dit opgavenboek is speciaal ontworpen als examenvoorbereiding voor het NIMA-A examen. Door de combinatie van theorie uit het boek Marketing Kernstof en de oefeningen in dit opgavenboek, kunnen studenten zich optimaal voorbereiden op het tentamen of examen.
Digitale ondersteuning en doelgroep
Belangrijk om te weten is dat de digitale ondersteuning alleen beschikbaar is met de unieke code die bij het theorieboek Marketing Kernstof hoort. Deze digitale ondersteuning biedt extra hulpmiddelen en oefeningen voor een nog betere voorbereiding.
Dit opgavenboek is geschikt voor hbo-studenten die een commerciële, bedrijfskundige of bedrijfseconomische opleiding volgen, evenals voor studenten en professionals die zich specifiek voorbereiden op het NIMA A-examen. Het kan al gebruikt worden vanaf de propedeuse en begeleidt de studenten stap voor stap naar het behalen van het gewenste examenresultaat.
Auteur en expertise
Hans Vosmer, de auteur van dit opgavenboek, is een ervaren docent in Marketing Management aan de prestigieuze Nyenrode Business Universiteit. Voorheen was hij docent aan de opleiding Commerciële Economie van de Hogeschool van Amsterdam. Als lid van de examencommissie van het NIMA beschikt Vosmer over uitgebreide kennis en expertise op het gebied van marketing.
Met Marketing Kernstof Opgaven heb je de perfecte tool in handen om je optimaal voor te bereiden op het NIMA-A examen. Ontdek zelf hoe dit opgavenboek je kan helpen om je marketingkennis naar een hoger niveau te tillen en zelfverzekerd het examen tegemoet te treden.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24 x 17 x 1,1 cm |
Gewicht | 389 g |
Overig
Aantal pagina's | 208 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Apr-20 |
Algemeen
EAN | 9789001593476 |
---|---|
Merk | Noordhoff |