Doeltreffend beïnvloeden
Doeltreffend Beïnvloeden: Leer de kunst van effectieve beïnvloedingVeel mensen denken dat ze immuun zijn voor beïnvloeding, maar de waarheid is dat we dagelijks worden beïnvloed of bezig zijn met het beïnvloeden van anderen. Of je nu een docent, marketeer, politicus, manager of gewoon iemand bent die anderen wil overtuigen of veranderen, het begrijpen en effectief toepassen van beïnvloedingstechnieken is cruciaal. Gelukkig he... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 20,00 en € 20,00
Productinformatie
Doeltreffend Beïnvloeden: Leer de kunst van effectieve beïnvloeding
Veel mensen denken dat ze immuun zijn voor beïnvloeding, maar de waarheid is dat we dagelijks worden beïnvloed of bezig zijn met het beïnvloeden van anderen. Of je nu een docent, marketeer, politicus, manager of gewoon iemand bent die anderen wil overtuigen of veranderen, het begrijpen en effectief toepassen van beïnvloedingstechnieken is cruciaal. Gelukkig hebben Willem Verbeke en Lamar Qayoumi zes 'bouwstenen' ontwikkeld die iedereen kan leren om succesvol individuen en groepen te beïnvloeden, en om zichzelf te beschermen tegen manipulatie.
Ontdek de zes bouwstenen van effectieve beïnvloeding
In het boek "Doeltreffend Beïnvloeden" worden deze bouwstenen uitgebreid besproken en geïllustreerd met praktijkvoorbeelden. Verbeke en Qayoumi gaan ook dieper in op de drie afzonderlijke processen - elementaire, cognitieve en motivationele processen - die een sleutelrol spelen bij het beïnvloeden van anderen. Door inzicht te krijgen in deze processen en de aanbevolen technieken toe te passen, kun je daadwerkelijk het gedrag, de voorkeuren en de aandacht van anderen beïnvloeden.
Ontwikkel je beïnvloedingsvaardigheden en begrijp de verborgen mechanismen van onze maatschappij
Doeltreffend Beïnvloeden is niet alleen een praktische handleiding voor degenen die hun beïnvloedingstechnieken willen verbeteren, maar biedt ook fascinerende inzichten in de vaak verborgen mechanismen die onze moderne maatschappij sterk bepalen. Het boek is geschreven door Prof. Willem J.M.I. Verbeke, een buitengewoon hoogleraar aan de Erasmus School of Economics en een gerenommeerde expert op het gebied van sales en account management, en Drs. Lamar J. Qayoumi, een marketingspecialist en ondernemer.
Prof. Verbeke heeft talloze wetenschappelijke artikelen gepubliceerd en heeft meer dan 5000 managers en accountmanagers getraind. Qayoumi, afgestudeerd aan de Erasmus Universiteit Rotterdam met de hoogste onderscheiding, combineert zijn kennis van marketing met zijn ondernemerservaring om een waardevolle bijdrage te leveren aan het begrip en de praktijk van effectieve beïnvloeding.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24 x 17 x 1 cm |
Gewicht | 343 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 160 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | Met illustraties |
Redacteur | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | februari 2017 |
Algemeen
EAN | 9789492528087 |
---|