Maven Publishing Hoe verzinnen ze het?
Inspirerende reclamecampagnes die ons bijblijvenWie kent ze niet? De beroemde slogans en personages die zich hebben verankerd in onze cultuur. Van "Foutje, bedankt" tot "Melk. De witte motor" en van de supermarktmanager van Albert Heijn tot "Even Apeldoorn bellen". Maar hoe worden deze geniale reclamecampagnes bedacht en wat maakt ze zo sterk?Een uniek kijkje achter de schermenIn zijn boek "Hoe verzinnen ze het?" laat recl... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de en
Productinformatie
Inspirerende reclamecampagnes die ons bijblijven
Wie kent ze niet? De beroemde slogans en personages die zich hebben verankerd in onze cultuur. Van "Foutje, bedankt" tot "Melk. De witte motor" en van de supermarktmanager van Albert Heijn tot "Even Apeldoorn bellen". Maar hoe worden deze geniale reclamecampagnes bedacht en wat maakt ze zo sterk?
Een uniek kijkje achter de schermen
In zijn boek "Hoe verzinnen ze het?" laat reclameman en publicist Jaap Toorenaar ruim 50 bedenkers van roemrijke reclames openhartig aan het woord. Ze delen hun ervaringen, vertellen over het puzzelen en piekeren, en onthullen de (dwaal)sporen die ze bewandelden. Niet altijd werd hun idee met applaus ontvangen, maar juist daarom bieden deze verhalen waardevolle lessen over herinneringswaarde en overtuigingskracht.
Leesplezier en waardevolle inzichten
Naast een uniek kijkje achter de schermen van de reclamewereld, biedt "Hoe verzinnen ze het?" ook veel leesplezier. Want reclame heeft ons allemaal groot gemaakt. Daarnaast bevat het boek een spoedcursus over hoe je een ijzersterke slogan bedenkt. En alsof dat nog niet genoeg is, vind je ook de top 100 meestgebruikte reclamezinnen op sociale media.
Over de auteur
Jaap Toorenaar is geen onbekende in de reclamewereld. Als medebedenker van de Calvé-pindakaas-commercial met Evert van Benthem heeft hij zijn sporen verdiend. Ook slogans zoals "Een beter milieu begint bij jezelf", "NRC Handelsblad. Slijpsteen voor de geest" en "De maatschappij. Dat ben jij" komen uit zijn pen. Naast zijn werk in de reclame schrijft hij columns voor HP/De Tijd en heeft hij al meerdere bestsellers op zijn naam staan, zoals "Mijn moeder zei altijd" en "Mijn vader zei altijd".
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24 x 17,2 x 2,4 cm |
Gewicht | 649 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 376 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | maart 2019 |
Algemeen
EAN | 9789492493484 |
---|---|
Merk | Maven Publishing |