Hotelmarketing
Een heldere handleiding voor hotelmarketingDit boek biedt een duidelijke uitleg van de basisprincipes van hotelmarketing en bevat talrijke voorbeelden uit de hotelindustrie om de concepten te verhelderen. Het is een waardevol naslagwerk dat niet alleen geschikt is voor studenten, maar ook voor besluitvormers in de hotelsector. Gebaseerd op wetenschappelijk onderzoekDaarnaast bevat dit boek ook de resultaten van een project... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 46,20 en € 46,20
Productinformatie
Een heldere handleiding voor hotelmarketing
Dit boek biedt een duidelijke uitleg van de basisprincipes van hotelmarketing en bevat talrijke voorbeelden uit de hotelindustrie om de concepten te verhelderen. Het is een waardevol naslagwerk dat niet alleen geschikt is voor studenten, maar ook voor besluitvormers in de hotelsector.
Gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek
Daarnaast bevat dit boek ook de resultaten van een projectmatig wetenschappelijk onderzoek dat werd uitgevoerd tussen 2011 en 2013. Tijdens dit onderzoek werden hotelmanagers en marketeers uit de provincie Antwerpen geïnterviewd over hun marketingbeleid. Dit onderzoek werd uitgevoerd in het kader van de Bachelor Hotelmanagement opleiding aan de Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen.
Deskundige auteur
De auteur van dit boek, Christian Holthof, beschikt over uitgebreide expertise op het gebied van hotelmanagement en marketing. Hij heeft een Licentiaat Toegepaste Economische Wetenschappen, een Master in Toerisme en een Master of Business Administration (GGS) behaald. Bovendien heeft hij deelgenomen aan het Professional Development Program van de Cornell University (School of Hotel Administration, Ithaca, USA). Momenteel doceert hij economische wetenschappen aan de Bachelor Hotelmanagement opleiding aan de Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen.
Praktisch en inspirerend
Dit boek combineert wetenschappelijke inzichten met praktische voorbeelden en richtlijnen, waardoor het een waardevol hulpmiddel is voor zowel studenten als professionals in de hotelsector. Of je nu bezig bent met het ontwikkelen van een marketingstrategie of geïnteresseerd bent in de nieuwste trends in de hotelindustrie, dit boek voorziet je van de nodige kennis en inspiratie om succesvol te zijn.
Korte specificaties
Algemeen
EAN | 9789044131284 |
---|