Bovenscheidend vermogen
Ontdek het Bovenscheidend Vermogen van merkenWat maakt bepaalde merken zo bijzonder? Waarom springen ze eruit en weten ze zich positief te onderscheiden van andere merken? Het antwoord ligt in het Bovenscheidend Vermogen. In dit inspirerende boek neemt de auteur je mee op een analyse van dit bijzondere concept. Hij legt uit wat bovenscheidend vermogen is, waarom het belangrijk is en wat de criteria zijn. Daarnaast behandelt h... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 23,95 en € 23,95
Productinformatie
Ontdek het Bovenscheidend Vermogen van merken
Wat maakt bepaalde merken zo bijzonder? Waarom springen ze eruit en weten ze zich positief te onderscheiden van andere merken? Het antwoord ligt in het Bovenscheidend Vermogen. In dit inspirerende boek neemt de auteur je mee op een analyse van dit bijzondere concept. Hij legt uit wat bovenscheidend vermogen is, waarom het belangrijk is en wat de criteria zijn. Daarnaast behandelt hij bedrijven met en zonder bovenscheidend vermogen, en biedt hij de lezer de tools en tips om zelf bovenscheidend vermogen te creëren.
De auteur: Drs. Adriaan Oomen
Drs. Adriaan Oomen is een expert op het gebied van het ontwikkelen van het Bovenscheidend Vermogen van merken en producten. Met een achtergrond in Communicatiewetenschappen en specialisaties in Marketing en Management & Organisation, heeft hij bijna 30 jaar ervaring als marketeer en merkstrateeg bij gerenommeerde bedrijven als PostNL, Reaal Verzekeringen en Rabobank Nederland.
Bij de Rabobank heeft Oomen zelfs diverse grote reclameprijzen gewonnen met de succesvolle Jochem de Bruin-campagne. Sinds 2007 is hij eigenaar van ADDFOCUS, een organisatie die merken helpt om duurzaam Bovenscheidend Vermogen te creëren. Met zijn expertise en ervaring heeft Oomen ook eerder het succesvolle boek 'Hebbes!' geschreven, dat in 2012 is verschenen.
Wil jij ook ontdekken wat jouw merk uniek maakt? Wil je bovenscheidend vermogen creëren en je onderscheiden van de concurrentie? Laat je inspireren door dit boek en leer van de inzichten en ervaringen van Adriaan Oomen. Het is de sleutel tot het succes van jouw merk!
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | 23 x 15 x 1,2 cm |
Afmetingen | Afmeting: 23 x 15 x 1,2 cm |
Gewicht | 208 g |
Overig
Aantal pagina's | 122 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Studieboek | |
Taal | Nederlands |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | maart 2017 |
Algemeen
EAN | 9789492221346 |
---|