Adfo Books Power Brands 2.0
Ontdek de Geheimen van Power BrandsApple, Airbnb, Nike, Google, Starbucks, Nespresso, Jamie Oliver, Obama, GroenLinks, Uber, IKEA of HEMA. Dit zijn de Power Brands van het moment. Merken die een ongekende liefde en bewondering onder mensen weten op te wekken. Maar wat maakt hen zo succesvol? Wat is het geheim achter hun krachtige uitstraling? En nog belangrijker, wat kunnen wij van hen leren om zelf een Power Brand te worden?... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 22,90 en € 22,90
Productinformatie
Ontdek de Geheimen van Power Brands
Apple, Airbnb, Nike, Google, Starbucks, Nespresso, Jamie Oliver, Obama, GroenLinks, Uber, IKEA of HEMA. Dit zijn de Power Brands van het moment. Merken die een ongekende liefde en bewondering onder mensen weten op te wekken. Maar wat maakt hen zo succesvol? Wat is het geheim achter hun krachtige uitstraling? En nog belangrijker, wat kunnen wij van hen leren om zelf een Power Brand te worden? Dit boek brengt je in contact met de twaalf heldere wetten van het nieuwe merkdenken, waarmee je stap voor stap jouw eigen Power Brand kunt ontwikkelen.
Relevant voor Alle Merken
Of je nu een commercieel merk bent, een start-up of een gevestigde corporate, de principes in dit boek zijn nuttig en waardevol voor iedereen die de ambitie heeft om een sterk en succesvol merk te creëren. Maar ook maatschappelijke merken zoals politieke partijen, NGO's, ziekenhuizen, universiteiten, ministeries en gemeenten kunnen hier hun voordeel mee doen. Want een sterk merk brengt niet alleen commercieel succes, maar ook maatschappelijke impact.
De Auteur
Marc Oosterhout, merkdeskundige en medeoprichter van het grootste onafhankelijke reclamebureau van Nederland, N=5, neemt je mee in zijn 30 jaar ervaring als merkstrateeg. Met een achtergrond in communicatiewetenschap en economie heeft Marc zich ontwikkeld tot een van de meest vooraanstaande merkexperts van Nederland. Eerder schreef hij het veelgeprezen boek Power Brands (2013),waarin hij de zeven principes van het nieuwe merkdenken belichtte, en De Kunst van het Kiezen (2017),over politieke marketing.
Kies voor Succes met een Sterk Merk
Als je gelooft dat een sterk merk de sleutel is tot succes, dan is dit handzame boek een absolute must-read voor jou. Leer van de meest succesvolle merken van onze tijd en ontwikkel je eigen Power Brand, stap voor stap, met behulp van de wetten en inzichten die dit boek biedt. Bereik meer impact, word onderscheidend en creëer een trouwe schare fans die jouw merk met liefde omarmen.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 22 x 16 x 1,3 cm |
Gewicht | 300 g |
Overig
Aantal pagina's | 200 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | Nov-19 |
Algemeen
EAN | 9789492196347 |
---|---|
Merk | Adfo Books |