Marketing met ballen
Een inspiratiebron voor de moderne marketeer'Marketing met ballen' is het boek dat marketeers helpt om een leidende rol te pakken binnen hun bedrijf. In deze moderne tijd is het essentieel dat marketeers zich onderscheiden en bijdragen aan het succes van zichzelf en hun organisatie. Dit boek, gebaseerd op het OMR-denkraam (Ontdekken - Managen - Respecteren),beschrijft negen gedragskenmerken die de basis vormen voor jouw pers... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 33,50 en € 33,50
Productinformatie
Een inspiratiebron voor de moderne marketeer
'Marketing met ballen' is het boek dat marketeers helpt om een leidende rol te pakken binnen hun bedrijf. In deze moderne tijd is het essentieel dat marketeers zich onderscheiden en bijdragen aan het succes van zichzelf en hun organisatie. Dit boek, gebaseerd op het OMR-denkraam (Ontdekken - Managen - Respecteren),beschrijft negen gedragskenmerken die de basis vormen voor jouw persoonlijk businessmodel.
Bouw positief momentum op
'Marketing met ballen' zit boordevol aansprekende voorbeelden en bruikbare tips. Het helpt marketeers om positief momentum op te bouwen, hun kansen te pakken en bij te dragen aan de weg naar ambitie. Of je nu een junior marketeer bent of een ervaren professional, dit boek biedt waardevolle inzichten om je marketingrol te versterken en succesvol te zijn in je carrière.
Deskundige auteurs
Dit boek is geschreven door twee deskundige auteurs op het gebied van marketing. Rudy Moenaert, hoogleraar strategische marketing aan de TIAS School for Business and Society, heeft jarenlange ervaring in het begeleiden van ondernemingen in hun marktplanning. Henry Robben, hoogleraar marketing aan de Nyenrode Business Universiteit, is een gerenommeerde spreker en adviseur op het gebied van marketing.
Met hun expertise en kennis bieden Moenaert en Robben een waardevolle gids voor marketeers die willen excelleren in hun vakgebied. Of je nu op zoek bent naar nieuwe strategieën, handige tips of inspiratie, 'Marketing met ballen' is de perfecte bron om je marketingvaardigheden naar een hoger niveau te tillen.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 23 x 15 x 1,4 cm |
Gewicht | 361 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 248 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | Met illustraties |
Redacteur | |
Studieboek | |
Taal | Nederlands |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | februari 2016 |
Algemeen
EAN | 9789492196149 |
---|