Alignment 2.0
- Studieboek
Alignment 2.0: Een Aligned Workforce voor Interne ReputatieEen sterke reputatie begint intern. Elke organisatie streeft naar een workforce die aligned is - medewerkers die zich thuis voelen, elke dag het beste van zichzelf geven en weten hoe ze kunnen bijdragen aan de gemeenschappelijke ambitie. Maar het realiseren van een aligned workforce is geen vanzelfsprekendheid. Het vereist voortdurende inspanning om de factoren te cre... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 35,50 en € 35,50
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
Alignment 2.0: Een Aligned Workforce voor Interne Reputatie
Een sterke reputatie begint intern. Elke organisatie streeft naar een workforce die aligned is - medewerkers die zich thuis voelen, elke dag het beste van zichzelf geven en weten hoe ze kunnen bijdragen aan de gemeenschappelijke ambitie. Maar het realiseren van een aligned workforce is geen vanzelfsprekendheid. Het vereist voortdurende inspanning om de factoren te creëren waardoor medewerkers zich verbonden en betrokken voelen. Dit betekent dat HR en Communicatie nauw moeten samenwerken om de juiste mensen aan te trekken, te betrekken en te behouden. De uitdaging? Alignment gedurende de hele employee journey - vanaf het moment dat een medewerker solliciteert tot aan het vertrek uit de organisatie.
Alignment 2.0: Effectieve Samenwerking voor een Betrokken Workforce
Alignment 2.0 biedt inzichten en concrete handvatten voor communicatie- en HR-professionals om effectief te werken aan alignment gedurende de hele employee journey. Dit boek put uit praktijkervaringen en benadrukt hoe gebruik te maken van de kracht van zowel huidige als potentiële medewerkers, rekening houdend met de constante veranderingen in de wereld van vandaag.
Ontdek de Kracht van Interne Stakeholders in Alignment 2.0
'Je belangrijkste stakeholders zijn je interne stakeholders,' maakt Alignment 2.0 glashelder. Dit boek is een eerbetoon aan het cruciale belang van een aligned workforce voor het versterken van de organisatiereputatie. Paul Stamsnijder, Founding Partner van de Reputatiegroep, looft de inzichten die het boek biedt en betuigt zijn waardering: 'Ik neem mijn hoed af!'
Extern Succes Begint Intern: Het Belang van Interne Communicatie
In Alignment 2.0 wordt overtuigend aangetoond dat extern succes begint intern. Het boek werpt een nieuw licht op interne communicatie en benadrukt de noodzaak van het creëren van ambassadeurs onder medewerkers. Betteke van Ruler, Emeritus Hoogleraar Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam, prijst de impact van dit boek en stelt dat medewerkers niet vanzelf ambassadeurs worden - hier moet actief aan gewerkt worden.
Kortom, in Alignment 2.0 wordt u geleid door de reis naar alignment gedurende de hele employee journey. Het boek biedt waardevolle inzichten en bruikbare tips om een aligned workforce te creëren en te behouden, wat zal resulteren in een sterke interne reputatie en uiteindelijk in succes op externe vlakken. Aarzel niet om deze bron te raadplegen in een wereld die continu in beweging is.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24,1 x 15,8 x 1,7 cm |
Gewicht | 449 g |
Overig
Aantal pagina's | 224 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Co-redacteur | |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Redacteur | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | mei 2016 |
Algemeen
EAN | 9789492196095 |
---|