Online reputatiemanagement
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Online Reputatiemanagement: Een Compleet Handboek voor het Versterken van Je Organisatie's Online Reputatie"Boordevol mooie cases. Dit boek biedt echt een handvat voor het optuigen en uitbouwen van de online reputatie van je organisatie." - Steven van Belleghem"Dit boek staat niet alleen mooi in de boekenkast, het is ook een absolute must indien je echt wilt begrijpen wat je moet doen in het geweld rondom social media en rep... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 34,50 en € 34,50
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Online Reputatiemanagement: Een Compleet Handboek voor het Versterken van Je Organisatie's Online Reputatie
"Boordevol mooie cases. Dit boek biedt echt een handvat voor het optuigen en uitbouwen van de online reputatie van je organisatie." - Steven van Belleghem
"Dit boek staat niet alleen mooi in de boekenkast, het is ook een absolute must indien je echt wilt begrijpen wat je moet doen in het geweld rondom social media en reputatie." - prof. dr. Cees van Riel
Bent u een communicatieprofessional op zoek naar effectieve strategieën om de reputatie van uw organisatie te meten, beschermen en uit te bouwen? Zoekt u naar manieren om inzichten uit online en offline mediakanalen om te zetten naar waardevolle managementinformatie? Dan is Online Reputatiemanagement hét handboek dat u nodig heeft.
Dit boek bevat praktische handvatten en tips die u kunt gebruiken bij webcare en het omgaan met reputatiecrises. Leer van de ervaringen en inzichten van communicatie-experts uit diverse sectoren, waaronder ING, Ziggo, de NS, IKEA, de Hartstichting, het ANP, de Nationale Politie, SNS en BAM. Daarnaast ontdekt u hoe vloggers en andere influentials ingezet kunnen worden om uw reputatie te versterken.
De auteur, Alex van Leeuwen, is als oprichter van Buzzcapture nauw betrokken bij de ontwikkeling en implementatie van online reputatiemanagement voor grote merken en organisaties. Samen met experts uit het vak heeft hij dit handboek samengesteld, onder redactie van Job Franken. Dit boek is een onmisbare bron van kennis en inspiratie voor iedereen die zich bezighoudt met pr, communicatie, marketing en social media.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24 x 17 x 1,2 cm |
Gewicht | 382 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aanraders | |
Aantal pagina's | 189 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Redacteur | |
Studieboek | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | januari 2016 |
Algemeen
EAN | 9789492196019 |
---|