Retail in oorlog
Schaamteloze schets van retail gisteren, vandaag en morgenDe retail bevindt zich momenteel in een enorme revolutie, die het tempo van verandering ongekend hoog maakt. Winkels komen op en gaan onder, en dit gaat altijd gepaard met schokgolven en verwondering bij het publiek. Hoewel veel verandering lijkt uit de lucht te komen vallen, is dit zeker niet het geval.In "Retail in oorlog" schetst Ger Boersma de oorzaak en gevolge... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 34,95 en € 34,95
Productinformatie
Schaamteloze schets van retail gisteren, vandaag en morgen
De retail bevindt zich momenteel in een enorme revolutie, die het tempo van verandering ongekend hoog maakt. Winkels komen op en gaan onder, en dit gaat altijd gepaard met schokgolven en verwondering bij het publiek. Hoewel veel verandering lijkt uit de lucht te komen vallen, is dit zeker niet het geval.In "Retail in oorlog" schetst Ger Boersma de oorzaak en gevolgen van deze ontwikkelingen. Door te kijken naar de opkomst van giganten zoals Amazon, Alibaba en Zalando en de ondergang van iconische retailers zoals v&d en Halfords, komen de grote lijnen van deze revolutie vanzelf naar voren. Dit maakt "Retail in oorlog" verplichte lectuur voor iedereen die actief is of wil zijn in de retailwereld. Boersma beschrijft niet alleen de geschiedenis van retail, maar geeft ook inzicht in de genadeloze status quo die enkel kan worden omschreven als een slagveld met winnaars en verliezers. Daarnaast werpt hij een blik op wat ons te wachten staat. In welk stadium staan we in 2020? Het boek toont aan dat winnaars nog steeds kunnen verliezen, maar tegelijkertijd dat er nieuwe kansen voor iedereen ontstaan."Retail in oorlog" is een uitgebreid naslagwerk boordevol achtergronden en oplossingen voor merken, retailers en al hun partners. Het biedt een helder overzicht van nieuwe technologieën, samenwerkingsmodellen en processen. Hoe kies je bijvoorbeeld de juiste partners en distributiemodellen uit het brede scala aan grensoverschrijdende, multi- en omnichannel mogelijkheden? Het bedrijf dat de consument weet te binden, zal de winnaar van de toekomst zijn.Ger Boersma is een doorgewinterde professional in de retailsector en heeft uitgebreide ervaring in digitale concepten. Hij adviseert bedrijven over het verbinden van kanalen in de grenzeloze wereld van vandaag. Zijn motto is eenvoudig maar krachtig: "Gewoon daar zijn waar de consument koopt."Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 23,4 x 15,5 x 2,4 cm |
Gewicht | 656 g |
Overig
Aantal pagina's | 392 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | maart 2017 |
Algemeen
EAN | 9789491908415 |
---|