De nieuwe weg
Een spannende roman vol ondernemersavontuurIn deze meeslepende roman volgt hoofdpersoon Rutger Kooisma, een ondernemer in vakantiebungalows, een bijzondere reis waarin hij de zeven essentiële stappen ontdekt die leiden naar meer omzet. Als zijn pad kruist met de intrigerende activiste Rineke, wordt zijn plan compleet in de war geschopt en brengt ze hem tot het inzicht dat hij moet twijfelen aan zijn motivatie om ondernemer te... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 25,19 en € 25,19
Productinformatie
Een spannende roman vol ondernemersavontuur
In deze meeslepende roman volgt hoofdpersoon Rutger Kooisma, een ondernemer in vakantiebungalows, een bijzondere reis waarin hij de zeven essentiële stappen ontdekt die leiden naar meer omzet. Als zijn pad kruist met de intrigerende activiste Rineke, wordt zijn plan compleet in de war geschopt en brengt ze hem tot het inzicht dat hij moet twijfelen aan zijn motivatie om ondernemer te zijn. Gelukkig is daar zijn goede vriend Peter, die hem steeds weer met beide benen op de grond zet.
Voor ondernemers die meer omzet willen
Ben jij een ondernemer die een prachtig product of waardevolle dienst aanbiedt, maar moeite heeft met het genereren van voldoende omzet? Heb je geen zin om doorlopend te moeten 'leuren' en vind je sales simpelweg niet jouw ding? Dan is dit boek jouw ultieme gids om de benodigde ondernemersvaardigheden te verwerven en van jouw bedrijf een commercieel succes te maken. Jochum Jarigsma, auteur van dit boek, is een social entrepreneur, spreker en trainer die gespecialiseerd is in acquisitie, sales, netwerken en ondernemerschap. Daarnaast is hij verbonden aan diverse hogescholen en universiteiten als docent ondernemersvaardigheden.
Ontdek de zeven stappen naar succesvolle deals
Inhoudelijk biedt dit boek een gedegen en praktische benadering van de zeven essentiële stappen die moeten worden doorlopen om succesvolle deals te kunnen sluiten. In overzichtelijke hoofdstukken leer je hoe je een sterke propositie formuleert voor jouw product of dienst, hoe je de juiste (niche)markt vindt en met potentiële klanten in contact komt. Daarnaast ontdek je hoe je de behoeften van je klanten kunt onderzoeken, hoe je een overtuigend aanbod doet met een deskundig advies, hoe je bezwaren en koopweerstanden kunt overwinnen en tot slot hoe je op het juiste moment de deal kunt sluiten, eventueel door middel van onderhandeling.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 23,8 x 15,5 x 1,5 cm |
Gewicht | 361 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 110 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Hardcover |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Co-redacteur | |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | |
Nieuw of tweedehands | |
Redacteur | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | augustus 2015 |
Algemeen
EAN | 9789491757211 |
---|