Internal branding 2.0
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Duurzaamheid, transparantie en authenticiteitIn de huidige tijd hechten mensen steeds meer waarde aan duurzaamheid, transparantie en authenticiteit. Ze willen graag weten waar een bedrijf echt voor staat, want het voldoen aan de productbelofte is niet langer voldoende. Bedrijven moeten zich openstellen voor de maatschappij en aansluiten bij het beeld dat consumenten en medewerkers van de wereld hebben. Het realiseren van deze... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 38,95 en € 38,95
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Duurzaamheid, transparantie en authenticiteit
In de huidige tijd hechten mensen steeds meer waarde aan duurzaamheid, transparantie en authenticiteit. Ze willen graag weten waar een bedrijf echt voor staat, want het voldoen aan de productbelofte is niet langer voldoende. Bedrijven moeten zich openstellen voor de maatschappij en aansluiten bij het beeld dat consumenten en medewerkers van de wereld hebben. Het realiseren van deze uitdaging blijkt echter niet eenvoudig te zijn. Gelukkig kan internal branding hierbij helpen.
Wat is internal branding?
Internal branding is oorspronkelijk ontstaan als een soort reclame-uitlegservice, maar de technieken zijn steeds beter toepasbaar gebleken om de binnen- en buitenwereld van bedrijven en organisaties op elkaar af te stemmen. Maar wat is internal branding precies en hoe pas je het toe? Deze vragen worden beantwoord in het boek Internal Branding 2.0.
Ervaring en inzichten
De auteurs van Internal Branding 2.0 zijn ervaren communicatiemanagers die hun kennis en ervaring graag delen. Ze hebben in de praktijk ondervonden dat voor het beste resultaat de muren tussen verschillende disciplines moeten worden afgebroken. Internal branding is namelijk pas effectief wanneer er een sterke samenwerking is.
Toegankelijk en aantrekkelijk
Internal Branding 2.0 is een toegankelijk boek dat helder en aantrekkelijk geschreven is. Het biedt een samenhangend verhaal, maar kan ook in losse delen gelezen worden. Dit maakt het ideaal voor zowel zoekende managers als leergierige studenten.
Met Internal Branding 2.0 ontdek je de kracht van internal branding en leer je hoe je duurzaamheid, transparantie en authenticiteit kunt integreren in het DNA van jouw bedrijf.Korte specificaties
Afmetingen
Gewicht | 498 g |
Product breedte | 158 mm |
Product hoogte | 18 mm |
Product lengte | 242 mm |
Functies
Kaarten inbegrepen | |
Select-bezorgopties | Vandaag Bezorgd |
Overig
Aantal pagina's | 312 |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | Boek |
Extra groot lettertype | |
Hoofdauteur | Luc van Beers |
Hoofduitgeverij | Adformatie Groep |
Illustraties | |
Oorspronkelijke releasedatum | 31 maart 2015 |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | Algemene boeken |
Taal | Nederlands |
Tweede Auteur | Gaby Nedeski |
Algemeen
EAN | 9789491560927 |
---|