Adformatie Groep Account management in de praktijk
- Studieboek
Account Management in de Praktijk: Optimaliseer uw Commerciële OperatieAccount Management in de Praktijk is het langverwachte vervolg op het succesvolle boek Account Management. Filosofie, instrumenten en implementatie van dezelfde auteur. Waar het eerste boek zich voornamelijk richtte op de theoretische aspecten van account management, concentreert dit boek zich op de concrete praktijk. Hoewel het boek in eerste instantie ge... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 57,95 en € 57,95
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
Account Management in de Praktijk: Optimaliseer uw Commerciële Operatie
Account Management in de Praktijk is het langverwachte vervolg op het succesvolle boek Account Management. Filosofie, instrumenten en implementatie van dezelfde auteur. Waar het eerste boek zich voornamelijk richtte op de theoretische aspecten van account management, concentreert dit boek zich op de concrete praktijk. Hoewel het boek in eerste instantie gericht is op account managers, is het ook uiterst waardevol voor managers die verantwoordelijk zijn voor het aansturen en begeleiden van account managers en het leiden van de commerciële operatie van de onderneming.
Ontdek de Praktische Toepassing van Account Management
In het boek komen verschillende belangrijke onderwerpen aan bod. U leert onder andere hoe u een accountanalyse en accountplanningscyclus kunt uitvoeren om uw klanten effectief te beheren en uw verkoopprestaties te optimaliseren. Daarnaast worden praktische voorbeelden gegeven van customer satisfaction measurement, zodat u de tevredenheid van uw klanten kunt meten en kunt streven naar duurzame relaties. Ook wordt het belang van teamwork en interface management benadrukt, waarbij het innovatieve concept van interorganisatie wordt geïntroduceerd.
Verrijk uw Kennis en Vaardigheden in Account Management
Om Account Management in de Praktijk volledig te benutten, is het aan te raden om basiskennis te hebben van het eerste theoretische boek. De auteur, met jarenlange ervaring op het gebied van account management, baseert de inhoud van dit boek op zijn praktijkervaring. Of u nu een ervaren account manager of commercieel manager bent, of een student binnen het HBO- of WO-onderwijs, dit boek biedt waardevolle inzichten en praktische handvatten om uw kennis en vaardigheden in account management te verrijken.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24,2 x 15,8 x 1,2 cm |
Gewicht | 320 g |
Overig
Aantal pagina's | 196 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | oktober 2012 |
Algemeen
EAN | 9789491560217 |
---|---|
Merk | Adformatie Groep |