Boom Uitgevers BrandingNL
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Verken de New Brand World met Branding NLOntdek de kracht van een sterk merk met Branding NL, een baanbrekende gids samengesteld door Nederlandse professionals. Waar merkmanagement ooit beperkt bleef tot een tactische benadering binnen reclame, communicatie en design, heeft het zich nu ontwikkeld tot een strategische marketing- en ondernemingsactiviteit. Het gaat niet langer alleen om de naam van het merk, maar om het volledi... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 49,50 en € 49,50
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
- Kaarten inbegrepen
Verken de New Brand World met Branding NL
Ontdek de kracht van een sterk merk met Branding NL, een baanbrekende gids samengesteld door Nederlandse professionals. Waar merkmanagement ooit beperkt bleef tot een tactische benadering binnen reclame, communicatie en design, heeft het zich nu ontwikkeld tot een strategische marketing- en ondernemingsactiviteit. Het gaat niet langer alleen om de naam van het merk, maar om het volledige proces waarin een onderneming structureel toekomstaandeel tracht te creëren en ontwikkelen.
Onderweg naar betere besluitvorming
Hedendaagse merken bieden richting en betekenis aan zowel aanbieders als consumenten op diverse markten. Ze fungeren als shortcuts naar besluitvorming, omdat merken mensen helpen kiezen. Van traditionele consumentenmarkten tot de zakelijke-, arbeids- en kapitaalmarkten, merkmanagement moet consistent en geïntegreerd plaatsvinden om succesvol te zijn. Het omvat zowel thematische (above the line) als actiematige (below the line) benaderingen en zelfs bedrijfsmatige aspecten zoals corporate en internal branding.
Merkgeoriënteerde organisaties boeken resultaat
De evolutie van merken heeft ze getransformeerd tot de meest invloedrijke ordeningsprincipes van het moderne leven. Uit onderzoek blijkt dat merkgeoriënteerde organisaties significant betere prestaties leveren. Sterke merken werken inderdaad. In deze volledig vernieuwde versie van Branding NL wordt u op meeslepende wijze begeleid door Nederlandse professionals die state-of-the-art visies delen. Deze gids biedt u een diepgaand inzicht in de New Brand World en stelt u in staat om uw merk(en) succesvol te ontwikkelen en te laten groeien.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24,2 x 15,8 x 3,5 cm |
Gewicht | 995 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 635 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Redacteur | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | maart 2013 |
Algemeen
EAN | 9789491560156 |
---|---|
Merk | Boom Uitgevers |