Mediawerf Scoren met interim-management
Scoren met interim-management: de weg naar tevreden opdrachtgeversTegenwoordig kijkt niemand in organisaties meer op van de aanwezigheid van interim-managers. Deze vorm van management biedt de flexibiliteit die nodig is om het management van organisaties effectief aan te vullen. Maar wat maakt interim-managementopdrachten eigenlijk succesvol? In het boek "Scoren met interim-management: de weg naar tevreden opdrachtgevers" ga... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 20,95 en € 20,95
Productinformatie
Scoren met interim-management: de weg naar tevreden opdrachtgevers
Tegenwoordig kijkt niemand in organisaties meer op van de aanwezigheid van interim-managers. Deze vorm van management biedt de flexibiliteit die nodig is om het management van organisaties effectief aan te vullen. Maar wat maakt interim-managementopdrachten eigenlijk succesvol? In het boek "Scoren met interim-management: de weg naar tevreden opdrachtgevers" gaat Jaap Schaveling dieper in op dit onderwerp.
Betrokkenheid van interim-managementbureaus en klanttevredenheid
Wat is het effect van de betrokkenheid van interim-managementbureaus op de klanttevredenheid? Hoe kunnen organisaties ervoor zorgen dat ze de juiste interim-manager selecteren voor hun specifieke behoeften? Deze vragen worden beantwoord op basis van uitgebreid wetenschappelijk onderzoek onder ruim 140 opdrachtgevers en interim-managers.
Optimalisatie van interim-managementtrajecten
Scoren met interim-management bevat een handige checklist waarmee organisaties kunnen monitoren of hun interim-managementtrajecten goed verlopen. Deze praktijkgids biedt waardevolle inzichten en helpt bij het nemen van betere beslissingen over de inzet van interim-management.
Professionele samenwerking tussen interim-managers, bureaus en opdrachtgevers
Om het beste uit interim-management te halen, is een goede samenwerking tussen interim-managers, hun bureaus en opdrachtgevers essentieel. Scoren met interim-management reikt handvatten aan om deze professionele samenwerking te bevorderen en te verbeteren.
Over de auteur
Jaap Schaveling is een gerenommeerde organisatiecoach en verbonden aan de Nyenrode Business Universiteit. Zijn expertise ligt op het gebied van organisatiedynamiek en leiderschap. Hij heeft zijn onderzoek waarop dit boek is gebaseerd, succesvol afgerond en is gepromoveerd op dit thema. Schaveling deelt zijn kennis regelmatig door middel van lezingen en publicaties.
“As far as we know, this is the most extensive and current research of its type,” aldus Nick Diprose, executive director bij BIE Interim Executive Ltd. (London). Dr. Piet Batenburg, voorzitter Raad van Bestuur van het Catharina Ziekenhuis Eindhoven, is ook lovend over het werk van Schaveling en noemt het onderzoek "goed en waardevol" met herkenbare en nieuwe inzichten die interessant zijn voor opdrachtgevers.
Scoren met interim-management is een onmisbare gids voor organisaties die interim-management inzetten en voor interim-managers en hun bureaus die streven naar succesvolle opdrachten en tevreden opdrachtgevers.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 22,5 x 14,8 x 1,1 cm |
Gewicht | 174 g |
Overig
Aantal pagina's | 91 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Hardcover |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Co-redacteur | |
Druk | 1 |
Illustraties | |
Nieuw of tweedehands | |
Redacteur | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | mei 2010 |
Algemeen
EAN | 9789490463052 |
---|---|
Merk | Mediawerf |