Sociale media en online travel agents in de hotelsector
- Studieboek
Inzicht in sociale media en OTA's in de hotelsectorDit boek biedt een gedetailleerde uiteenzetting van de werking van sociale media en OTA's (online travel agents) in de context van de hotelsector. Met behulp van voorbeelden uit de praktijk worden de verschillende aspecten van deze online platforms belicht.Resultaten van het wetenschappelijk onderzoek HoVlaDaarnaast worden de resultaten gepresenteerd van het projectmatig w... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 46,30 en € 46,30
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
Inzicht in sociale media en OTA's in de hotelsector
Dit boek biedt een gedetailleerde uiteenzetting van de werking van sociale media en OTA's (online travel agents) in de context van de hotelsector. Met behulp van voorbeelden uit de praktijk worden de verschillende aspecten van deze online platforms belicht.
Resultaten van het wetenschappelijk onderzoek HoVla
Daarnaast worden de resultaten gepresenteerd van het projectmatig wetenschappelijk onderzoek HoVla. Dit onderzoek richtte zich specifiek op online reputatiemanagement en de impact van sociale media en OTA's op de prestaties van hotels in de vijf Vlaamse Kunststeden. De bevindingen bieden waardevolle inzichten voor hoteliers en marketeers.
Praktische handleiding voor de hotelsector
Deze publicatie dient als een nuttige handleiding voor hotelhouders, marketingmedewerkers, promotoren, studenten en andere geïnteresseerden in de hotelsector. De opgedane kennis en best practices in dit boek kunnen direct worden toegepast om de online aanwezigheid en reputatie van hotels te verbeteren.
Over de auteurs
Christian Holthof is een ervaren expert op het gebied van economische wetenschappen, toerisme en bedrijfskunde. Met een uitgebreide academische achtergrond en deelname aan het Professional Development Program van de gerenommeerde Cornell University, brengt hij waardevolle kennis en ervaring naar dit boek. Hij is tevens docent economische wetenschappen aan de opleiding bachelor hotelmanagement van de Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen.
Sophie van Tilburg is een ervaren onderzoekster met een masterdiploma in de communicatiewetenschappen. Als een belangrijk lid van het onderzoeksteam aan de opleiding bachelor hotelmanagement van de Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen, heeft zij bijgedragen aan het succesvolle onderzoek en de inhoud van dit boek.
Dit boek combineert diepgaande inzichten in sociale media en OTA's met praktisch toepasbare kennis voor de hotelsector. Het is de ultieme gids voor iedereen die het maximale uit de online wereld wil halen en de prestaties van hotels wil optimaliseren.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 24,2 x 17,2 x 1,5 cm |
Gewicht | 660 g |
Overig
Aantal pagina's | 311 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | mei 2017 |
Algemeen
EAN | 9789044134933 |
---|