City- en gebiedsmarketing
Ontdek de Kracht van City- en GebiedsmarketingCity- en gebiedsmarketing zijn de afgelopen tien jaar uitgegroeid tot essentiële specialismen die de waarde ervan hebben bewezen. Een stad of gebied heeft een scherpe positionering nodig, vertaald naar een aansprekend 'brand', gevolgd door gerichte ontwikkeling en effectieve promotie. Dit is de sleutel tot succes voor een plek waar mensen graag wonen, bezoeken, studeren, onderneme... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 29,99 en € 29,99
Productinformatie
Ontdek de Kracht van City- en Gebiedsmarketing
City- en gebiedsmarketing zijn de afgelopen tien jaar uitgegroeid tot essentiële specialismen die de waarde ervan hebben bewezen. Een stad of gebied heeft een scherpe positionering nodig, vertaald naar een aansprekend 'brand', gevolgd door gerichte ontwikkeling en effectieve promotie. Dit is de sleutel tot succes voor een plek waar mensen graag wonen, bezoeken, studeren, ondernemen of investeren.
De Brandstation-methode: Een Bewezen Succes
Binnen de wereld van city- en gebiedsmarketing is de Brandstation-methode een begrip. Deze methodiek heeft zich in de afgelopen tien jaar bewezen, is beproefd en geoptimaliseerd. De Brandstation biedt concrete hulp bij het vinden van een onderscheidende identiteit voor een regio, stad, wijk, winkelgebied of werklocatie. Daarnaast helpt het bij effectieve positionering in de markt.
Maak Kennis met de Kracht van de Brandstation
Ontdek in het boek City- en gebiedsmarketing uitgebreid de mogelijkheden van de Brandstation-methode. Aan de hand van dertig inspirerende praktijkvoorbeelden wordt de methodiek toegelicht en geïllustreerd. Leer hoe diverse partijen hun stad of gebied succesvol hebben gepositioneerd en gepromoot met behulp van de Brandstation.
Het Vervolg op het Baanbrekende Boek Gebiedsmarketing
City- en gebiedsmarketing bouwt voort op het baanbrekende boek Gebiedsmarketing van Michel Buhrs uit 2008. Dit boek is een standaardwerk in de vakwereld en fungeert als basisliteratuur bij talloze studies en cursussen. Michel Buhrs, oprichter en directeur van Bureau Buhrs, een bureau gespecialiseerd in communicatie en gebiedsmarketing, heeft zijn expertise en ervaring gebundeld in dit nieuwe meesterwerk.
Ontdek de kracht van city- en gebiedsmarketing. Laat de Brandstation-methode u helpen bij het vinden van een onderscheidende identiteit voor uw stad, regio, wijk, winkelgebied of werklocatie. Bereik het succes waar u naar streeft en creëer een plek waar mensen graag komen en verblijven. Bestel nu het boek City- en gebiedsmarketing en leer van de meest inspirerende praktijkvoorbeelden.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 20,6 x 19,7 x 2,2 cm |
Gewicht | 850 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 207 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Hardcover |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Personage | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | januari 2016 |
Algemeen
EAN | 9789463190138 |
---|