Zet je klant centraal!
Zet je klant centraal! Bouwen aan commercieel succes met de hele organisatieHoe zet je als organisatie jouw zakelijke klant centraal? In de huidige veranderende commerciële omgeving is het essentieel om op de hoogte te zijn van nieuwe verdienmodellen, samenwerkingsverbanden, transparantie in klantbehoeften en technologische ontwikkelingen. Dit vraagt om een integrale aanpak waarbij commercieel gedachtegoed in alle facetten va... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 32,44 en € 32,44
Productinformatie
Zet je klant centraal! Bouwen aan commercieel succes met de hele organisatie
Hoe zet je als organisatie jouw zakelijke klant centraal? In de huidige veranderende commerciële omgeving is het essentieel om op de hoogte te zijn van nieuwe verdienmodellen, samenwerkingsverbanden, transparantie in klantbehoeften en technologische ontwikkelingen. Dit vraagt om een integrale aanpak waarbij commercieel gedachtegoed in alle facetten van de organisatie verankerd wordt.
25 Commercieel directeuren delen hun visie en lessen
Neem een kijkje in het boek "Zet je klant centraal! Bouwen aan commercieel succes met de hele organisatie" en ontdek hoe succesvolle commercieel directeuren van gerenommeerde organisaties zoals Achmea, Yacht, ASR, Transavia, Boskalis en Salesforce hun klant centraal stellen. Laat je inspireren door hun visie en leer van hun waardevolle lessen.
Experten op het gebied van Customer Excellence
De auteurs van dit boek, Roy Klaassen, Karolien van der Ouderaa en Evelien van Damme, zijn experts op het gebied van Customer Excellence en hebben ruime ervaring in het begeleiden van grote transformatieprojecten. Roy Klaassen, Managing Partner bij Kirkman Company, spreekt en publiceert regelmatig over het thema Customer Excellence. Karolien van der Ouderaa en Evelien van Damme zijn beide Practice Leads Customer Excellence en consultants bij Kirkman Company, waar zij organisaties helpen bij het centraal stellen van de klant en het implementeren van het Customer Excellence-gedachtegoed.
Bouw aan commercieel succes met de hele organisatie
Dit boek biedt waardevolle inzichten en praktische handvatten om als organisatie de klant écht centraal te stellen. Leer hoe je jezelf kwetsbaar opstelt en openstaat voor nieuw gedachtegoed rondom commercie. Ontdek welke knoppen je kunt draaien om met de hele organisatie te bouwen aan commercieel succes. Of je nu een directeur, manager of medewerker bent, dit boek is een onmisbare bron van kennis en inspiratie om de transformatie naar klantgericht denken en handelen te realiseren.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 23,7 x 16 x 1,3 cm |
Gewicht | 356 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 120 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Hardcover |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | mei 2017 |
Algemeen
EAN | 9789463011006 |
---|