Make, buy or ally?
Make, Buy or Ally?: De gids voor de toekomst van jouw organisatieSta jij voor belangrijke keuzes in de transformatie van jouw organisatie naar maximale relevantie voor al jouw stakeholders? "Make, Buy or Ally?" is dé gids die jou helpt bij het maken van deze cruciale beslissingen, zodat jouw organisatie bestaansrecht behoudt in de toekomst.Ontdek het strategic sourcing frameworkDit boek is opgebouwd rondom het 'strategic s... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 31,95 en € 31,95
Productinformatie
Make, Buy or Ally?: De gids voor de toekomst van jouw organisatie
Sta jij voor belangrijke keuzes in de transformatie van jouw organisatie naar maximale relevantie voor al jouw stakeholders? "Make, Buy or Ally?" is dé gids die jou helpt bij het maken van deze cruciale beslissingen, zodat jouw organisatie bestaansrecht behoudt in de toekomst.
Ontdek het strategic sourcing framework
Dit boek is opgebouwd rondom het 'strategic sourcing framework', een visionaire aanpak voor het succesvol organiseren van al jouw bedrijfsactiviteiten. Het leert jou om de specifieke kracht van jouw organisatie te ontdekken en te bepalen op welke gebieden samenwerking met anderen van essentieel belang is voor het bereiken van topprestaties.
Leer van topbestuurders en -ondernemers
Topbestuurders en -ondernemers van toonaangevende bedrijven zoals KPN, Vopak, Suitsupply en Donkervoort delen hun ervaringen en onthullen de keuzes die zij hebben gemaakt tijdens hun transformatieprocessen. Leer hoe zij hun ondernemingen hebben laten groeien en welke uitdagingen zij hebben overwonnen.
Een bron van inspiratie voor ondernemerschap en creativiteit
"Make, Buy or Ally?" dient als een bron van inspiratie voor ondernemerschap en creativiteit. Je zult worden gestimuleerd om nieuwe businessmodellen te creëren, succesvolle samenwerkingsrelaties op te bouwen en duurzame organisaties van de toekomst te ontwikkelen.
Over de auteurs
Ivar Davids, Managing Partner bij Kirkman Company, begeleidt organisaties bij het ontwerpen en implementeren van sourcingstrategieën en het creëren van nieuwe businessmodellen en samenwerkingsrelaties. Han Hendriks, ook Managing Partner bij Kirkman Company, ondersteunt organisaties op een ondernemende manier bij hun transformatie naar de organisaties van de toekomst. Hij is tevens verbonden aan Nyenrode Business Universiteit en publiceert regelmatig artikelen en boeken over inkoop, sourcing en sociale ondernemingen.
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 23,8 x 15,7 x 1,5 cm |
Gewicht | 421 g |
Functies
Kaarten inbegrepen |
Overig
Aantal pagina's | 136 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Hardcover |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Extra groot lettertype | |
Illustraties | Met illustraties |
Nieuw of tweedehands | |
Originele Titel | Make, Buy Or Ally? |
Studieboek | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | juli 2016 |
Algemeen
EAN | 9789463010580 |
---|