Merken zijn net mensen
Hoe je merk dé aantrekkelijkste persoonlijkheid in de markt wordt. Grijze-muizen-merken en copycats zijn er al genoeg! Bepaalde merken hebben een ongelooflijke aantrekkingskracht. Waarom staan mensen in de rij voor het ene merk en laten ze het andere links liggen? In deze gids over merkpersoonlijkheid ontdek je: > hoe je de aantrekkelijkste persoonlijkheid in de markt wordt; > wat moderne merken van twee oude wijze heren kunn... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 20,99 en € 20,99
Productinformatie
Hoe je merk dé aantrekkelijkste persoonlijkheid in de markt wordt. Grijze-muizen-merken en copycats zijn er al genoeg!
Bepaalde merken hebben een ongelooflijke aantrekkingskracht. Waarom staan mensen in de rij voor het ene merk en laten ze het andere links liggen? In deze gids over merkpersoonlijkheid ontdek je: > hoe je de aantrekkelijkste persoonlijkheid in de markt wordt; > wat moderne merken van twee oude wijze heren kunnen leren; > waarom iedereen een merk bouwt (of je nu wilt of niet..); > hoe merkbeleving aansluit bij menselijke behoeften; > hoe je klanten voor het leven werft; > hoe je wel 5 x meer kunt vragen voor hetzelfde product; > hoe ideale klanten voor jou kiezen; > hoe merken een persoonlijke relatie kunnen aangaan met ideale klanten. Hans Baakman is marketeer in hart en nieren met een grote liefde voor merken én psychologie. Zijn 30 jaar branding- en marketingervaring deelt hij graag. Hans is eigenaar van strategisch adviesbureau Sterk Merk en auteur op platforms als Emerce en Frankwatching.
Bepaalde merken hebben een ongelooflijke aantrekkingskracht. Waarom staan mensen in de rij voor het ene merk en laten ze het andere links liggen? In deze gids over merkpersoonlijkheid ontdek je: > hoe je de aantrekkelijkste persoonlijkheid in de markt wordt; > wat moderne merken van twee oude wijze heren kunnen leren; > waarom iedereen een merk bouwt (of je nu wilt of niet..); > hoe merkbeleving aansluit bij menselijke behoeften; > hoe je klanten voor het leven werft; > hoe je wel 5 x meer kunt vragen voor hetzelfde product; > hoe ideale klanten voor jou kiezen; > hoe merken een persoonlijke relatie kunnen aangaan met ideale klanten. Hans Baakman is marketeer in hart en nieren met een grote liefde voor merken én psychologie. Zijn 30 jaar branding- en marketingervaring deelt hij graag. Hans is eigenaar van strategisch adviesbureau Sterk Merk en auteur op platforms als Emerce en Frankwatching.
Korte specificaties
Afmetingen
Gewicht | 260 g |
Product breedte | 139 mm |
Product hoogte | 12 mm |
Product lengte | 214 mm |
Overig
Aantal pagina's | 160 |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | Boek |
Hoofdauteur | Hans Baakman |
Hoofdillustrator | Hans Baakman |
Hoofduitgeverij | Madame Basile B.V. |
Illustraties | Met illustraties |
Oorspronkelijke releasedatum | 26 januari 2023 |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | Algemene boeken |
Taal | Nederlands |
Algemeen
EAN | 9789083270418 |
---|