Het emotie-effect
Het emotie-effect

Het emotie-effect

Creativiteit kun je leren: marketinglessen uit een leven bij Nike. Voor lezers van Shoe Dog. Waarom zijn de reclames van Nike (o.a. met Serena Williams, Roger Federer en Cristiano Ronaldo) zo populair, met soms wel meer dan 100 miljoen views op YouTube? Greg Hoffman, de voormalig Chief Marketing Officer van Nike, verklaart in dit boek hun succes: ze stellen de mens boven het product. In Het emotie-effect deelt hij zijn lessen... lees meer over dit product

Prijzen gevonden tussen de € 20,99 en € 20,99

Beste prijs Online
Bol.com
  • 3 werkdagen
  • Thuiswinkelwaarborg Thuiswinkelwaarborg
20, 99
Gratis verzending
Productinformatie
Bekijk meer productinformatie
Korte specificaties
Bekijk meer specificaties
  • Zoeken, Vergelijken, Besparen
  • Alle winkels overzichtelijk op een rij
  • Vind realtime de beste prijzen
Prijshistorie Het emotie-effect
0 Vergelijk

Vergelijk producten

Op dit moment heb je nog geen producten die de panda kan vergelijken. Je kunt producten eenvoudig toevoegen in het overzicht op de product pagina.