Branding
- Studieboek
Geeft een actueel en helder overzicht van brandingBRANDING is een boek dat een actueel en volledig overzicht geeft van het vakgebied branding. Het boek biedt een brede invalshoek en geeft houvast op het gebied van merkmanagement. Het introduceert verschillende stromingen binnen branding, waardoor het een divers en compleet perspectief biedt op het onderwerp.Praktisch houvast voor het analyseren en activeren van merkenMet b... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 48,95 en € 48,95
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
Geeft een actueel en helder overzicht van branding
BRANDING is een boek dat een actueel en volledig overzicht geeft van het vakgebied branding. Het boek biedt een brede invalshoek en geeft houvast op het gebied van merkmanagement. Het introduceert verschillende stromingen binnen branding, waardoor het een divers en compleet perspectief biedt op het onderwerp.
Praktisch houvast voor het analyseren en activeren van merken
Met behulp van het Brand Coding Canvas, een praktisch instrument dat in het boek wordt geïntroduceerd, kunnen zowel bestaande merken geanalyseerd worden als nieuwe merken tot leven worden gebracht. Het boek behandelt verschillende aspecten van branding, zoals merkoriëntatie, merkstructurering, naamsontwikkeling en purposeful branding. Hierdoor biedt het een complete toolkit voor het analyseren en activeren van merken.
Heldere taalgebruik en sterke verbinding tussen theorie en praktijk
De heldere schrijfstijl en sterke verbinding tussen theorie en praktijk maken dit boek zeer toegankelijk. Het is doorspekt met herkenbare en inspirerende voorbeelden, waardoor de lezer de concepten gemakkelijk kan begrijpen en toepassen in de praktijk. De theoretische modellen worden op een praktische en begrijpelijke manier uitgelegd.
Flexibel in gebruik met verschillende lees- en studeerroutes
Dankzij de goed gestructureerde opzet van het boek kan de lezer zelf bepalen hoe diepgaand het vakgebied branding wordt bestudeerd. Na een eerste verkenning is het mogelijk om een passende lees- en studeerroute te kiezen. In de leeswijzer worden de verschillende mogelijkheden uitgelegd, waardoor het boek op meerdere manieren kan worden gebruikt.
Geschikt voor hbo-opleidingen en ondersteuning online
BRANDING is bij uitstek geschikt voor hbo-opleidingen zoals Commerciële Economie, Communicatie, Creative Business en Bedrijfskunde. Het kan gebruikt worden vanaf studiejaar 2, de hoofdfase van de opleiding. Studenten en docenten kunnen gebruikmaken van de ondersteunende online omgeving, waar interactieve toetsvragen, aanvullende cases, tabellen en figuren, extra artikelen, begrippentrainers en collegesheets te vinden zijn. Daarnaast is het boek ook beschikbaar als e-book via het platform Bookshelf.
Over de auteurs
De auteurs van dit boek hebben een uitgebreide ervaring op het gebied van branding en zijn experts in hun vakgebied. Drs. Andy P. Mosmans RM en Drs. Patrick N.P.M. van Thiel hebben beide een achtergrond in bedrijfseconomie en hebben gewerkt voor diverse (inter)nationale merken en organisaties. Ze delen graag hun kennis en ervaring met anderen en zijn actief als adviseurs, ondernemers en docenten.
Met BRANDING krijgt de lezer een compleet en praktisch overzicht van branding, geschikt voor zowel studenten als professionals in het vakgebied. Het boek biedt een heldere uitleg van de verschillende aspecten van branding en voorziet in praktische instrumenten en voorbeelden. Dankzij de flexibele opzet kan het op verschillende manieren worden gebruikt en aangepast aan de behoeften van de lezer.
Korte specificaties
Overig
Aanraders | |
Aantal pagina's | 398 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Hardcover |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | januari 2021 |
Algemeen
EAN | 9789001734459 |
---|