Nummer 1
- Studieboek
Word een marketing-superster met onorthodoxe technieken!Wil jij meer naamsbekendheid en succes in jouw markt? Dan is het tijd om de traditionele marketing aan de kant te schuiven en te gaan voor een nieuwe aanpak. In het boek van Aartjan van Erkel ontdek je hoe je een echte superster wordt in jouw markt door gebruik te maken van entertainende marketingtechnieken.Stop met teachen en begin met teasen!Vergeet saaie marketing ... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 23,99 en € 23,99
Productinformatie
Plus- en minpunten
- Studieboek
Word een marketing-superster met onorthodoxe technieken!
Wil jij meer naamsbekendheid en succes in jouw markt? Dan is het tijd om de traditionele marketing aan de kant te schuiven en te gaan voor een nieuwe aanpak. In het boek van Aartjan van Erkel ontdek je hoe je een echte superster wordt in jouw markt door gebruik te maken van entertainende marketingtechnieken.
Stop met teachen en begin met teasen!
Vergeet saaie marketing en het delen van kennis als een leraar. Het is tijd om te gaan teasen! Entertainers zoals Beyoncé hebben een hogere status en zijn veel populairder. Dit geldt ook voor jouw marketing. Maak je artikelen, advertenties en nieuwsbrieven entertaining, zodat klanten geen genoeg van je kunnen krijgen.
Ontdek de kracht van personality in je copywriting
Wil je klanten tot op het bot charmeren? Dan is het belangrijk om meer personality in je copywriting te leggen. Aartjan van Erkel laat je zien hoe je dit op een effectieve manier kunt doen. Hierdoor creëer je een sterke connectie met je doelgroep en vergroot je jouw aantrekkingskracht.
Word een superster met een minimaal marketingbudget
Denk je dat je een groot marketingbudget nodig hebt om een superster te worden? Think again! Van Erkel laat je zien hoe je met minimale kosten een sterrenstatus kunt creëren. Geen excuses meer, het is tijd om te shinen in jouw markt!
Maak jouw content verslavend en krijg volgelingen
Wil je niet alleen klanten, maar ook volgelingen? Met de technieken die je leert in dit boek, maak je jouw boeken, trainingen en andere content verslavend. Hierdoor blijven klanten terugkomen en transformeer je ze in loyale volgers.
Ga voor een nieuwe aanpak in jouw marketing en word een marketing-superster met behulp van dit boek. Stop met teachen en begin met teasen, voeg personality toe aan je copywriting en creëer een sterrenstatus met een minimaal marketingbudget. Bovendien maak je jouw content verslavend en krijg je geen klanten meer, maar volgelingen. Durf jij het aan?
Korte specificaties
Afmetingen
Afmetingen | Afmeting: 23,7 x 15,8 x 1,9 cm |
Gewicht | 477 g |
Functies
Select-bezorgopties | , , , , |
Overig
Aantal pagina's | 192 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Hardcover |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | Met illustraties |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | januari 2022 |
Algemeen
EAN | 9789089656124 |
---|