Communiceren als het (nog niet) brandt
Bescherm je reputatie met effectieve crisiscommunicatieBij crisiscommunicatie denken de meeste mensen aan rampen en ongevallen, maar de grootste uitdagingen liggen vaak verscholen in de smeulende problemen die kunnen uitgroeien tot een regelrechte reputatieramp. In de moderne tijd, waarin iedereen hoge verwachtingen heeft van communicatie en denkt het beter te weten, is het essentieel om goed voorbereid te zijn en snel en ade... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 32,00 en € 32,00
Productinformatie
Bescherm je reputatie met effectieve crisiscommunicatie
Bij crisiscommunicatie denken de meeste mensen aan rampen en ongevallen, maar de grootste uitdagingen liggen vaak verscholen in de smeulende problemen die kunnen uitgroeien tot een regelrechte reputatieramp. In de moderne tijd, waarin iedereen hoge verwachtingen heeft van communicatie en denkt het beter te weten, is het essentieel om goed voorbereid te zijn en snel en adequaat te kunnen reageren. Gelukkig is er nu een handleiding die je hierbij kan helpen.
Leer van 20 jaar ervaring in crisiscommunicatie
Met meer dan 20 jaar ervaring in 'moeilijke' communicatie en talrijke succesvolle cases, biedt Eveline De Ridder een waardevolle gids voor communicatieprofessionals en -managers. In haar boek worden geen gouden regels gepresenteerd, maar een kader waarin pro’s en contra’s worden afgewogen en waaruit geleerd kan worden uit fouten. Communicatie is immers geen exacte wetenschap, maar met de juiste strategieën en scherp aangescherpt buikgevoel kun je wel degelijk effectief reageren op crisis situaties.
Bescherm je bedrijf, bescherm jezelf
Deze handleiding is niet alleen gericht op communicatieprofessionals en -managers, maar ook op iedereen in de bedrijfswereld die denkt dat hem of haar niets kan overkomen. Met praktische tips en inzichten worden de belangrijkste vraagstukken behandeld, zoals het kiezen tussen onderduiken of de vlucht vooruit nemen, schuld bekennen of de paraplu opentrekken, excuses maken of in de aanval gaan, en het bepalen van wie het woord moet voeren, de CEO of de woordvoerder.
Eveline De Ridder: Expert in crisiscommunicatie en reputatiemanagement
Eveline De Ridder is een gerenommeerde expert op het gebied van crisiscommunicatie en reputatiemanagement voor bedrijven in België. Met haar meer dan 20 jaar ervaring heeft ze bewezen een betrouwbare partner te zijn voor diverse organisaties. In 2010 richtte ze samen met drie partners in crime het onafhankelijke communicatieagentschap Whyte Corporate Affairs op, dat al snel zijn plaats aan de top veroverde.
Laat je niet verrassen door crisissituaties, bescherm je reputatie met effectieve communicatie. Bestel nu deze waardevolle handleiding en neem een voorsprong op mogelijke reputatierampen.
Korte specificaties
Overig
Aanraders | |
Aantal pagina's | 200 pagina's |
Auteur(s) | |
Bindwijze | Paperback |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Druk | 1 |
Illustraties | |
Studieboek | |
Studieboek of algemeen | |
Taal | |
Uitgever | |
Verschijningsdatum | maart 2022 |
Algemeen
EAN | 9789464014464 |
---|