Positioneren
Verbeter de beeldvorming en positioneer jezelf met het boek "Positioneren"In onze moderne samenleving is het steeds belangrijker geworden hoe mensen over je spreken. Om de gewenste beeldvorming rond jezelf, een product, dienst of organisatie proactief te sturen, biedt "Positioneren" de perfecte marketingtechniek. Dit boek is geschreven vanuit het perspectief van de manager, waardoor je de opgedane kennis direct in de praktijk... lees meer over dit product
Prijzen gevonden tussen de € 37,50 en € 37,50
Productinformatie
Verbeter de beeldvorming en positioneer jezelf met het boek "Positioneren"
In onze moderne samenleving is het steeds belangrijker geworden hoe mensen over je spreken. Om de gewenste beeldvorming rond jezelf, een product, dienst of organisatie proactief te sturen, biedt "Positioneren" de perfecte marketingtechniek. Dit boek is geschreven vanuit het perspectief van de manager, waardoor je de opgedane kennis direct in de praktijk kunt toepassen.
Bij het boek hoort een handige website, www.positioneren5edruk.nl, waar je oefenopgaven en achtergrondinformatie kunt vinden. Deze vijfde druk is grondig bijgewerkt en bevat geactualiseerde voorbeelden en cases, evenals de nieuwste inzichten over brand building. Hierdoor ben je altijd up-to-date en kun je de meest effectieve positioneringsstrategieën toepassen.
Unieke kenmerken en doelgroep
"Positioneren" onderscheidt zich door drie unieke verkoopargumenten (USP's). Allereerst de inside-out route van positioneren, waarbij de focus ligt op categorisatie in plaats van differentiatie. Daarnaast benadrukt dit boek het idee dat een positionering vooral door manifestatie, in plaats van communicatie, tot leven moet komen.
Dit boek is bedoeld voor (toekomstige) managers, marketeers en communicatieprofessionals die op een kritische en constructieve wijze met hun merk aan de slag willen. Het biedt bewezen methoden en de laatste inzichten om succesvolle positioneringsstrategieën te ontwikkelen. Bovendien is het een uitstekend lesboek voor studenten commerciële economie, communicatie en creative business/media.
Ervaring en expertise van de auteurs
Rik Riezebos, oprichter van Brand Capital, en Jaap van der Grinten, docent en onderzoeker aan Hogeschool Inholland, hebben ruim 20 jaar samengewerkt aan de ontwikkeling van kennis en kunde op het gebied van merkpositionering. Met hun opgedane ervaring en expertise zijn zij dé autoriteiten op dit gebied, waardoor je kunt vertrouwen op betrouwbare en praktische informatie.
Als je op zoek bent naar een complete en actuele handleiding om jezelf, je product of organisatie positief te positioneren in de markt, is "Positioneren" het ideale boek voor jou. Creëer de gewenste beeldvorming en bereik succes met behulp van bewezen strategieën en de nieuwste inzichten op het gebied van merkpositionering.
Korte specificaties
Overig
Aanraders | |
Boek, ebook of luisterboek? | |
Studieboek of algemeen | |
Taal |
Algemeen
EAN | 9789024444984 |
---|